Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 31 462 eilen klo 15:11 #42 Kanga kyllä melkosen kliininen noissa pilkuissa.
Toppapöksy Luottopelaaja Viestejä 9 221 eilen klo 15:13 #43 Kanga kyllä tällä menolla lähtee jo tämän kesän aikana.
Toppapöksy Luottopelaaja Viestejä 9 221 eilen klo 15:15 #46 On noi Kangan rangaistuspotkut kyllä todella hyviä.
toskala Tähtipelaaja Viestejä 12 421 eilen klo 15:16 #47 Vaikea kausi menossa mutta Kanga on ainakin oman osuutensa joukkueen eteen tehnyt.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 19 741 eilen klo 15:23 #49 Voi vittu miten huikea taso kentällä
Rantsukoff Luottopelaaja Viestejä 5 645 eilen klo 15:23 #50 Baranov - Wallius täysi katastrofi laidalla omiin. Ihme jos Wiss ei hyödynnä tätä.
Ike76 Rivipelaaja Viestejä 41 eilen klo 15:25 #51 Vastustajan ei tarvitse edes riistää palloja, kun syötöt ovat tuollaisia! Jumankauta huolellisuutta!
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 31 462 eilen klo 15:32 #52 On kyllä melkosta koohotusta, mikään pallo ei tunnu jäävän itselle.
Edmund Kemper Luottopelaaja Viestejä 1 118 eilen klo 15:39 #53 Otso ei kyllä oo tälläsiä torjuntoja ottanu mitä Krkalic ottaa
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 31 462 eilen klo 15:40 #54 Eiköhän tää vielä puppeloida.
Rantsukoff Luottopelaaja Viestejä 5 645 eilen klo 15:43 #55 Piste ehkä ansaitaan. Todennäköisesti käy kylmät vielä.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 31 462 eilen klo 15:43 #56 Popo ja Veteli katselee loppua vaihdosta. Haistan että käy kylmät.