NHL

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wunderveba
  • Alkaa Alkaa
Kun shekin suuruus ja klausuulit on kohillaan niin kiakkoilijahan pelaa vaikka turuus..? Mutta ite aihioon niin oishan se Ottawan officelle ollu ammatillinen kölin alle meno jos ei B.Tkachukin lähtöön oo mitenkään varauduttu. Toki organisaatio on Senators niin ehkei mikään enää yllätä...
 
Kun shekin suuruus ja klausuulit on kohillaan niin kiakkoilijahan pelaa vaikka turuus..? Mutta ite aihioon niin oishan se Ottawan officelle ollu ammatillinen kölin alle meno jos ei B.Tkachukin lähtöön oo mitenkään varauduttu. Toki organisaatio on Senators niin ehkei mikään enää yllätä...
Totta kai siihen oltiin varauduttu ja mitä enemmän huhuja ulos tulee, taisi olla pakkorako Senatorseille. Pysyi vain paremmin piilossa kuin Larkinin tapaus.
 
Liigasta tuttu Alberts Smits puolestaan koko draftin viidentenä pelaajana New York Rangersiin.
 
Ekan kierroksen suomalaisvaraukset:

#14 Oscar Hemming (Columbus)
#18 Oliver Suvanto (Washingon)
#29 Juho Piiparinen (Vegas)

Tappara hyvin edustettuna.

Taitavat kaikki olla entisten liigapelaajien poikia ja vielä niin että kenenkään isä ei läheskään mikään tähti ollut Liigassa. Itse muistan Jonas Hemmingin laiskahkona taitoniekkana, jolla jäi fyysisyys lopulta niin piippuun, ettei ylimmällä tasolla lyönyt läpi. Harri Suvannon muistan pitkäaikaisena liigajyränä ja Liigassa piipahtaneen Jarkko Piiparisen muistan lähinnä tyhmästä sukunimestään, joka minua nauratti lapsena. Tai no, Hockey-Reippaan TwoFace-paidat olivat ala-aste-lapsen silmään siistit, varsinkin musta versiooni.
 
Viimeksi muokattu:
Draft jatkuu tänään klo 18 ja ilvesläisiä lienee muutama varattavan.
Jakub Frolo, Jiko Laitinen ja Ossi Tukio lienevät ilvesläisistä korkeimmille rankattu asiantuntijoiden toimesta.
Seurojen skouteilla toki eri listat kuin asiantuntijoilla. :)

Toivotaan tietysti, että mahdollisimman moni varataan!
 
Ekan kierroksen suomalaisvaraukset:

#14 Oscar Hemming (Columbus)
#18 Oliver Suvanto (Washingon)
#29 Juho Piiparinen (Vegas)

Tappara hyvin edustettuna.
Erinomaista toimintaa rahantulon suhteen + positiivinen media näkyvyys jne. Näin toimii ammattilaisorganisaatio ja menestyy siinä samalla. Kasvattajakorvauksilla kuitataan menestysbonukset. Noinkohan ton voisi ymmärtää... :p
 
Erinomaista toimintaa rahantulon suhteen + positiivinen media näkyvyys jne. Näin toimii ammattilaisorganisaatio ja menestyy siinä samalla. Kasvattajakorvauksilla kuitataan menestysbonukset. Noinkohan ton voisi ymmärtää... :p

Ryöstökalastus onnistuu jatkossakin hyvin, kun on näyttöjä siitä, että kasvattajaseuran hylkäämisestä on hyötyä. Tuo on jäänyt Ilveksessä turhan vähälle viime vuosina, mutta ehkä siihen vaikutti myös heikkotasoinen U20-joukkue, jossa näyttöjen antaminen on vaikeampaa.
 
Draft jatkuu tänään klo 18 ja ilvesläisiä lienee muutama varattavan.
Jakub Frolo, Jiko Laitinen ja Ossi Tukio lienevät ilvesläisistä korkeimmille rankattu asiantuntijoiden toimesta.
Seurojen skouteilla toki eri listat kuin asiantuntijoilla. :)

Toivotaan tietysti, että mahdollisimman moni varataan!
Valitettavasti yksikään ilvesläinen ei tullut varatuksi tänä kesänä.

Edit: oliko toinen kesä putkeen ilman ilvesläisiä varauksia?
Kos ja Soini varattiin 2024 eli taisi olla.
 
Valitettavasti yksikään ilvesläinen ei tullut varatuksi tänä kesänä.

Edit: oliko toinen kesä putkeen ilman ilvesläisiä varauksia?
Kos ja Soini varattiin 2024 eli taisi olla.
Toistaiseksi on sekin fakta, että vaikka junnuille vaaditaan peliaikaa niin ei meillä ole ihan niitä kirkkaimpia timantteja ole myöskään ollut. Tapparalta Kalicky ja Bernat sai varauksen ilman Liiga pelejä ja Vanhatalo pelasi jokusen.

Toki esim tässä u20 joukkueessa oli helvetin hyviä yli-ikäisiä pelaaja ja lahjakkaita junnuja on tulossa. Kuukasjärvi ainakin todennäköisesti saanee varauksen ja sitten on Nyberg tulossa.
 
Takaisin
Ylös