NHL

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wunderveba
  • Alkaa Alkaa
Sharks draftas aika ison pojan. 216cm. Tarvittaisko me kokoa puolustukseen.
Grier teki kyllä kovan tuloksen ekalla varauskiekalla: Stenberg Celebrinin laidalle ja kaksi rightin pakkia. Kaikki vielä parasta mitä irti voi saada. Karmanov on kyllä kirsikka kakun päälle. Vaikuttaa läpi linjan hyvältä duunilta.
 
Grier teki kyllä kovan tuloksen ekalla varauskiekalla: Stenberg Celebrinin laidalle ja kaksi rightin pakkia. Kaikki vielä parasta mitä irti voi saada. Karmanov on kyllä kirsikka kakun päälle. Vaikuttaa läpi linjan hyvältä duunilta.
Verhoeff oli todella kova pickki numerolla 9. Mielestäni oli draftin top 2 puolustaja. Saivat vielä sen rightin pakin mitä halusivat. Ja tietysti potentiaalisesti parhaan pelaajan lisäksi.
 
Verhoeff oli todella kova pickki numerolla 9. Mielestäni oli draftin top 2 puolustaja. Saivat vielä sen rightin pakin mitä halusivat. Ja tietysti potentiaalisesti parhaan pelaajan lisäksi.
Kieltämättä. Pakit ei ollut kovassa huudossa ja edellä haluttiin erilaisia pakkeja. No Kekäläinen hämmensi pakkaa. Oli kyllä huikeaa saada tuo pelaaja. Ymmärsin että Chase Reid kiinnosti myös Sharksia mutta hyvä näin. Uskon myös että Ryan Linissä on potentiaalia. Onhan tuo Stenberg kova jätkä: tuossa iässä jo hyvää tulosta SHL:ssä. Ei voi olla huono. Sopii Celebrinin kaveriksi.
 
Takaisin
Ylös