Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä tärkeys järjestysTuo puoli ilmainen lippu on hyvä idea, mutta en tykkää yhtään, että mestaruussarjaan pitää myydä lippuja alella varsinkaan tässä tilanteessa, kun Ilveksellä on todella hyvät saumat mestaruuteen.
2. yli 1., niin ei tehdä tappiota, kun kotietu on vahvimmillaan ja voitetaan mestaruusItsellä tärkeys järjestys
1.ei tehdä tappiota
2. Katsomot täyteen
3. Voiton maksimointi
Se että saadaan joka peliin katsomot täyteen ja porukkaa liikkeelle voi olla parasta mahdollista mainosta ensi kaudelle ja tuleville vuosille. Taistelu mestaruudesta täydessä Tammelassa on parasta mainosta mitä Ilves voi saada.
Miksi kukaan tietäisi kun ei pelejä mainosteta missään? Lisäksi en käyttäisi halventavaa nimitystä omista kannattajista.Surkeesti menny liput Gnistan-peliin. Joo, tiistai ja vain Gnistan, mutta silti…
Tietääköhän tuularit, että sarja jatkuu?
En käytä sitä niinkään halventavana kuin neutraalina vakiintuneena nimityksenä satunnaiskatsojalle, joita suurin osa kuitenkin varmaan ovat.Miksi kukaan tietäisi kun ei pelejä mainosteta missään? Lisäksi en käyttäisi halventavaa nimitystä omista kannattajista.
Sama homma. Sunnuntain Inter peli ainoa kotipeli mihin pääsen. Seinäjoen vieraspeliin ajattelin sitten kyllä lähteä.Ohjelma on aivan vitunmoinen ripulipaska. En tule elämäntilanteeni takia pääsemään suureen osaan kotipeleistä, vaikka haluaisin
Osa jää pois tuon ohjelman paskuuden takia. Toivottavasti tuo on pieni osa katsojista ja tilalle saadaan uusia katsojia, koska tärkeintä on, että Ilves saa täyden kotikatsomon tuen koko loppusarjaan!
Juuri näin.Mestaruussarja julkaistiin tällä viikolla ja ensimmäisten postausten jälkeen somet hiljentynyt täysin näistä.
Onkos kiekolla ja futiksella edelleen jaetut somehenkilöt/markkinointitiimi? Sopivasti meinaa kiekon chämppärin alettua futis hiljentynyt. Nyt niitä panostuksia markkinointitiimiin! Aivan älytöntä.
Varsinkin kun futiksessa aika helvetisti isommat matsit kuin jotkut kiekon CHL-höntsät... Hyvin priorisoitu taas markkinointibudjetin käyttö.Mestaruussarja julkaistiin tällä viikolla ja ensimmäisten postausten jälkeen somet hiljentynyt täysin näistä.
Onkos kiekolla ja futiksella edelleen jaetut somehenkilöt/markkinointitiimi? Sopivasti meinaa kiekon chämppärin alettua futis hiljentynyt. Nyt niitä panostuksia markkinointitiimiin! Aivan älytöntä.
Itse olen kyllä nähnyt liigapelin mainosta monessa paikassa bussipysäkillä yms mutta chl pelien mainoksia en niinkään. Aikamoinen kausikorttifarssi tosiaan kehkeytyi jos CHL:n mainostukseen keskittymisen jälkeen yleisömäärät oli mitä oli.Varsinkin kun futiksessa aika helvetisti isommat matsit kuin jotkut kiekon CHL-höntsät... Hyvin priorisoitu taas markkinointibudjetin käyttö.
Kadunvarsimarkkinoinnista en tiedä, vaan itse ainakin puhunut vain somemarkkinoinnista, joka lienee vaativan enemmän aktiivista työtä juuri tässä hetkessä.Itse olen kyllä nähnyt liigapelin mainosta monessa paikassa bussipysäkillä yms mutta chl pelien mainoksia en niinkään. Aikamoinen kausikorttifarssi tosiaan kehkeytyi jos CHL:n mainostukseen keskittymisen jälkeen yleisömäärät oli mitä oli.
En ainakaan vielä suostu uskomaan, että nämä syö toisiltaan markkinointitilaa pois kun europelien mainostus oli täyttä roskaa. Olen vähän armollisempi ja annan futikselle muutaman päivän vielä ennen kun heitän oman täyslaidallisen.![]()
Molemmat on tärkeitä markkinointipaikkoja. Some on kyllä valitettavan tehokas markkinointialusta ja valitettavasti sen takia kun ihmiset on niin riippuvaisia siihen. Itse olen ehkä vähän vanhanaikaisempi mutta someen olisi tosiaan hyvä tykittää näkyvyyttä ja mainosta seuraavasta ottelusta.Kadunvarsimarkkinoinnista en tiedä, vaan itse ainakin puhunut vain somemarkkinoinnista, joka lienee vaativan enemmän aktiivista työtä juuri tässä hetkessä.
Alkuviikosta kiekon Instagramiin on tuutattu 43 julkaisua feediin ja ties kui paljo tarinoita. Samassa ajassa futiksen puolella on 11.
Toki samaan aikaan kiekkoa on pelattu kaksi peliä, joten toki kiekosta on enemmän kontsaa, mutta kyllä mestaruussarjastakin pitäisi riittää varsinkin tässä heti otteluohjelman jälkeen julkaistavaa.
Sen sijaan viimeinen kerta, kun näistä on julkaistu mitään on keskiviikkona iltapäivästä, kun liput tulivat myyntiin. Julkaisut tämän jälkeen ovat joko muiden postaamia (Veikkausliiga ja Huuhkajat) tai jotain ajastettuja yhteistyövideoita golfista, jotka eivät liity mitenkään nykyhetkeen.
Enkä siis todellakaan halua, että nämä olisivat nyt siis kiekosta pois. Monilajiseurana haluan, että olemme suurimpia kaikessa. Tähän tarvitaan omat resurssit kummankin markkinointiin.