Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä tärkeys järjestysTuo puoli ilmainen lippu on hyvä idea, mutta en tykkää yhtään, että mestaruussarjaan pitää myydä lippuja alella varsinkaan tässä tilanteessa, kun Ilveksellä on todella hyvät saumat mestaruuteen.
2. yli 1., niin ei tehdä tappiota, kun kotietu on vahvimmillaan ja voitetaan mestaruusItsellä tärkeys järjestys
1.ei tehdä tappiota
2. Katsomot täyteen
3. Voiton maksimointi
Se että saadaan joka peliin katsomot täyteen ja porukkaa liikkeelle voi olla parasta mahdollista mainosta ensi kaudelle ja tuleville vuosille. Taistelu mestaruudesta täydessä Tammelassa on parasta mainosta mitä Ilves voi saada.
Miksi kukaan tietäisi kun ei pelejä mainosteta missään? Lisäksi en käyttäisi halventavaa nimitystä omista kannattajista.Surkeesti menny liput Gnistan-peliin. Joo, tiistai ja vain Gnistan, mutta silti…
Tietääköhän tuularit, että sarja jatkuu?
En käytä sitä niinkään halventavana kuin neutraalina vakiintuneena nimityksenä satunnaiskatsojalle, joita suurin osa kuitenkin varmaan ovat.Miksi kukaan tietäisi kun ei pelejä mainosteta missään? Lisäksi en käyttäisi halventavaa nimitystä omista kannattajista.
Sama homma. Sunnuntain Inter peli ainoa kotipeli mihin pääsen. Seinäjoen vieraspeliin ajattelin sitten kyllä lähteä.Ohjelma on aivan vitunmoinen ripulipaska. En tule elämäntilanteeni takia pääsemään suureen osaan kotipeleistä, vaikka haluaisin
Osa jää pois tuon ohjelman paskuuden takia. Toivottavasti tuo on pieni osa katsojista ja tilalle saadaan uusia katsojia, koska tärkeintä on, että Ilves saa täyden kotikatsomon tuen koko loppusarjaan!
Juuri näin.Mestaruussarja julkaistiin tällä viikolla ja ensimmäisten postausten jälkeen somet hiljentynyt täysin näistä.
Onkos kiekolla ja futiksella edelleen jaetut somehenkilöt/markkinointitiimi? Sopivasti meinaa kiekon chämppärin alettua futis hiljentynyt. Nyt niitä panostuksia markkinointitiimiin! Aivan älytöntä.
Varsinkin kun futiksessa aika helvetisti isommat matsit kuin jotkut kiekon CHL-höntsät... Hyvin priorisoitu taas markkinointibudjetin käyttö.Mestaruussarja julkaistiin tällä viikolla ja ensimmäisten postausten jälkeen somet hiljentynyt täysin näistä.
Onkos kiekolla ja futiksella edelleen jaetut somehenkilöt/markkinointitiimi? Sopivasti meinaa kiekon chämppärin alettua futis hiljentynyt. Nyt niitä panostuksia markkinointitiimiin! Aivan älytöntä.