Peluuri
Luottopelaaja
- Viestejä
- 4 445
Okei aktiivien näkemyksistä en tiennyt. Tästä oli täällä puhetta silloin kun siirryttiin uuteen Tammelaan tosin vain muutaman toimesta tätä liputettiin ääneen.Ei mutta tästä on täälläkin ollut puhetta aikanaan kuinka junttia tms tuo mouhoilla on ollut ja toivottu ettei tuota meille tule
Jos ja kun mielipide on edelleeen sama niin se ja sama onko se alkuseremonia vai maalintekijän kuulutus
Oma mielipide tähän nykyään on neutraali mutta kyllähän tätä on aktiivien puolelta aikanaan pidetty myötiksenä