Niilon Pojat

Mielestäni väkisin väännettyä jos/kun kuuluttaja jättää tarkoituksella sen sukunimen sanomatta, eri asia jos huudetaan ilman kuuluttajan "mukana olemista", koska tällöin se on spontaania eikä väkistä

En toki ole asiasta juurikaan mitään mieltä
No kuuluttaja voi tehdä tämän tyylillä tai ilman.

Oon samaa mieltä että väkinäinen fiiliksen nostattaminen on - nojoo, väkinäistä. Mutta aika monet katsojat kuitenkin tuntee tämän joukkueen esittelytradition, ja lähtisivät mielellään mukaan - uumoilen - jos vain siihen osoitettaisiin hyvä hetki ja joku - kuten Niilot - antaisi mallin.

Ei mutta tästä on täälläkin ollut puhetta aikanaan kuinka junttia tms tuo mouhoilla on ollut ja toivottu ettei tuota meille tule

Jos ja kun mielipide on edelleeen sama niin se ja sama onko se alkuseremonia vai maalintekijän kuulutus :D

Oma mielipide tähän nykyään on neutraali mutta kyllähän tätä on aktiivien puolelta aikanaan pidetty myötiksenä
Okei aktiivien näkemyksistä en tiennyt. Tästä oli täällä puhetta silloin kun siirryttiin uuteen Tammelaan tosin vain muutaman toimesta tätä liputettiin ääneen.

No kuuluttaja voi tehdä tämän tyylillä tai ilman.

Oon samaa mieltä että väkinäinen fiiliksen nostattaminen on - nojoo, väkinäistä. Mutta aika monet katsojat kuitenkin tuntee tämän joukkueen esittelytradition, ja lähtisivät mielellään mukaan - uumoilen - jos vain siihen osoitettaisiin hyvä hetki ja joku - kuten Niilot - antaisi mallin.
Jos ei tule mitään ohjattua, niin voi silti edelleen kuka vain huutaa. Kyllä siinä avajaisseremoniassakin viime kaudella sitä muutamat veti ja hiljalleen se äänenvoimakkuus nousi. Se muutenkin hukkuu alkuun muiden örinän alle, niin en näe, miksi se olisi ”noloa” muulle päädylle.

Toki tää vaa mun mielipide enkä ilmeisesti tässä edusta mitään enemmistöä, mutta ellei erikseen tuu jotain muuta ohjeistusta päädyssä (ei foorumilla), niin en nää, miksi et voisi tehdä jotain, jota ei ole erikseen kielletty tai otettu ees sen kummemmin kantaa sen hyväksyttävyyteen missään julkisesti.

Viimeksi muokattu:
Takaisin