Toppapöksy
Luottopelaaja
- Viestejä
- 9 220
Kovaa huhuaa Pagnotta. Nythän noita varausvuoroja taitaa Senatorsilla riittävästi olla offer sheetin tekoon(?)
Mutta kiinnostaako yhdysvaltalaista Robertsonia Ottawa?
Epäilen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kovaa huhuaa Pagnotta. Nythän noita varausvuoroja taitaa Senatorsilla riittävästi olla offer sheetin tekoon(?)
Totta kai siihen oltiin varauduttu ja mitä enemmän huhuja ulos tulee, taisi olla pakkorako Senatorseille. Pysyi vain paremmin piilossa kuin Larkinin tapaus.Kun shekin suuruus ja klausuulit on kohillaan niin kiakkoilijahan pelaa vaikka turuus..? Mutta ite aihioon niin oishan se Ottawan officelle ollu ammatillinen kölin alle meno jos ei B.Tkachukin lähtöön oo mitenkään varauduttu. Toki organisaatio on Senators niin ehkei mikään enää yllätä...
Niin tai siis VG-62/TPS ja Pelicans.Ekan kierroksen suomalaisvaraukset:
#14 Oscar Hemming (Columbus)
#18 Oliver Suvanto (Washingon)
#29 Juho Piiparinen (Vegas)
Tappara hyvin edustettuna.
Mietin asiaa viime aikojen seurojen ja kasvattajakorvausten osalta.Niin tai siis VG-62/TPS ja Pelicans.
Miten nää nyt haluaa nähdä.
Kummastakaan ei taida tulla täysiä korvauksia? Toki molemmista tulee hyvät rahat, että hyvin on skoutattu junnut aikoinaan.Mietin asiaa viime aikojen seurojen ja kasvattajakorvausten osalta.
Ekan kierroksen suomalaisvaraukset:
#14 Oscar Hemming (Columbus)
#18 Oliver Suvanto (Washingon)
#29 Juho Piiparinen (Vegas)
Tappara hyvin edustettuna.
Jos en väärin muista, niin molemmilta 2/4 osuus edelliskausista eli puolikas. Lisäksi ensimmäisen kierroksen varauksesta tulee viimeisen kauden seuralle kiinteä $35000.Kummastakaan ei taida tulla täysiä korvauksia? Toki molemmista tulee hyvät rahat, että hyvin on skoutattu junnut aikoinaan.