Kyllä toi kirvesisku olisi ihan perusteltua haastaa. Eihän se läpi menisi, mutta pienellä rahalla saisi vähän huomiota sille, että yksi joukkue pelaa taas omilla säännöillä. Lisäksi hyvää lisäbuustia sekä joukkueelle että kannattajille. Huomenna täytyy olla tappamisen meininki.