Ihan en nyt kaikkia kommentteja tätä boikottia kohtaan jaksanut lukea, mutta takerrun muutamaan kohtaan;
Soihdut ja naamioituminen on kiellettyä. Ne ei ole se turvallisuusriski siinä hetkessä, mutta ne on turvallisuusriski, JOS jotakin tapahtuu. Sillon ollaan kusessa.
Otetaan nyt ihan vaikka...