Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Eetu on hyvä poika.. tunnen jopa kaverin kaverin kautta.Kyllähän Liukas pelata osaa ja se on aina tosi hieno lisä tuossa pelaajatyypissä.
Eetu on hyvä poika.. tunnen jopa kaverin kaverin kautta.Kyllähän Liukas pelata osaa ja se on aina tosi hieno lisä tuossa pelaajatyypissä.
Juuri, kun tässä rupes taas arvostamaan Tuulolan panosta… mutta epäilen. Eiköhän Kerho nyt kärkipakkinsa halua pitää.Jatkoajan Hpk osiossa luotettava nimimerkki kirjoittaa, että Ilves ja Hpk olisivat hieromassa vaihtokauppaa jossa Pelli olisi tulossa jo tälle kaudelle Ilvekseen ja Tuulola ja Aho suuntamassa toiseen suuntaan....
Kuten täälläkin jo mainittiin tuo oli kyseisen käyttäjän omaa spekulointia. Antaa muiden tankata.Juuri, kun tässä rupes taas arvostamaan Tuulolan panosta… mutta epäilen. Eiköhän Kerho nyt kärkipakkinsa halua pitää.
Niin no näinhän se asia on jos meille ei ketään tule.Sehän tästä puuttuisikin että kuusinumeroista palkkaa työstään saava kaveri jättää työnsä tekemättä ihan vaan vittuillakseen
Mä halusin, että Ilves hankkii vielä jonkun pelaajan. Enää en halua ihan pelkästään siitä syystä, että oon nähnyt liian monta kertaa saa suorittaa. En halua, että Tillu enää suorittaa, vaan on suorittamatta ihan vittuillakseen, jos ei muuten.
Jos Ilveksen johto on katsonut, että nyt on tarvittavat ja hyvät palikat, niin ei hankita ketään. He myös ottavat vastuun, mikäli toisin käy. Eikä siinä sitten riitä mikään selittely.. ei olosuhteet, eikä loukkaantuneiden pelaajien määrä. Nyt on mahdollisuus vahvistaa joukkuetta vielä.Mä halusin, että Ilves hankkii vielä jonkun pelaajan. Enää en halua ihan pelkästään siitä syystä, että oon nähnyt liian monta kertaa saa suorittaa. En halua, että Tillu enää suorittaa, vaan on suorittamatta ihan vittuillakseen, jos ei muuten.
Ei sulla olis mitään rapalaa heittää? Tai edes Kuusamon Räsästä?Höh, ei sentää huonossa hengessä.
Ei tässä uskalla enään mitää kommentoida ja parempi näin!Ei sulla olis mitään rapalaa heittää? Tai edes Kuusamon Räsästä?
Ite oon jigimiehiä. Ei Rapalat eikä Kuusamot kiinnostaEi sulla olis mitään rapalaa heittää? Tai edes Kuusamon Räsästä?
No uskaltaahan.Ei tässä uskalla enään mitää kommentoida ja parempi näin!
Ja tällä en tarkoittanut etteikö Blegin huhut kiinnostais...Ite oon jigimiehiä. Ei Rapalat eikä Kuusamot kiinnosta
Näemmä suklaalevyjä.Noniin veikkauksia kuka on tullut teaserissä koppiin
Noniin veikkauksia kuka on tullut teaserissä koppiin