22-23 Siirtoraja lähestyy - Ilveksen viimeiset siirrot

Status
Viestiketju on suljettu.

Slite

Luottopelaaja
Oli erittäin hyvä playoffeissa viime kaudella, mutta tuskin HPK:ssa nyt niin tyhmiä ollaan, että ketään heitettäisiin luiskaan tässä vaiheessa.

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Jatkoajan Hpk osiossa luotettava nimimerkki kirjoittaa, että Ilves ja Hpk olisivat hieromassa vaihtokauppaa jossa Pelli olisi tulossa jo tälle kaudelle Ilvekseen ja Tuulola ja Aho suuntamassa toiseen suuntaan....
Juuri, kun tässä rupes taas arvostamaan Tuulolan panosta… mutta epäilen. Eiköhän Kerho nyt kärkipakkinsa halua pitää.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Juuri, kun tässä rupes taas arvostamaan Tuulolan panosta… mutta epäilen. Eiköhän Kerho nyt kärkipakkinsa halua pitää.
Kuten täälläkin jo mainittiin tuo oli kyseisen käyttäjän omaa spekulointia. Antaa muiden tankata.

Toutain

Luottopelaaja
Mä halusin, että Ilves hankkii vielä jonkun pelaajan. Enää en halua ihan pelkästään siitä syystä, että oon nähnyt liian monta kertaa saa suorittaa. En halua, että Tillu enää suorittaa, vaan on suorittamatta ihan vittuillakseen, jos ei muuten.

Pok

Tähtipelaaja
Sehän tästä puuttuisikin että kuusinumeroista palkkaa työstään saava kaveri jättää työnsä tekemättä ihan vaan vittuillakseen :D

"Kuulin että kannattajat odottivat vahvistusta tai leveyttä kapeaan materiaaliin siirtorajan viime hetkillä. Tästä tulistuneena laitoin kädet taskuun"

IhanJuniori

Junioripelaaja
Sehän tästä puuttuisikin että kuusinumeroista palkkaa työstään saava kaveri jättää työnsä tekemättä ihan vaan vittuillakseen :D
Niin no näinhän se asia on jos meille ei ketään tule.
Yksin Tillun vika :D

WillieGunn

Luottopelaaja
Mä halusin, että Ilves hankkii vielä jonkun pelaajan. Enää en halua ihan pelkästään siitä syystä, että oon nähnyt liian monta kertaa saa suorittaa. En halua, että Tillu enää suorittaa, vaan on suorittamatta ihan vittuillakseen, jos ei muuten.

"Saa suorittaa" sloganin voi joo vättää väliin. PITÄÄ SUORITTAA on paljon parempi. Vime vuonna tuli loppumetreillä kalliiden Mörkön ja Haapalan lisäksi: Beckiä, Nikolishinia, Wehmasta, Isoo-Mustaa ja Parkkista. Joka vuosi tätä ennenkin on siirtorajalla aina jotain sontaa hankittu. Minkä ihmeen takia nyt kerrankin, kun ollaan kakkosena Liigassa ja olisi oikeasti mahdollisuus pärjätä, jätettäisiin hankinnat tekemättä. Viime kausi oli 2.5 miljoonaa plussalla ja tuon tuloksen jälkeen oli areenalla MM-kisaa ja NHL-peliä. Kipein asia mitä Ilveksen organisaatio tarvitsee on menestys. Sitä on tultava pian. Nyt selvittäisiin järkevillä kustannuksilla. 2kpl täsmähankintaa ja niihin 200k tiskiin. Tähän on nyt varaa ja sijoitus poikisi mahdollisesti takaisin. Esim CHL paikan myötä. Pitää suorittaa, Kiitos!

EDIT: Jotain sieltä vielä tulee, koska hankittua kassaria ei ole julkistettu.
EDIT2: HIFK pelissä uutista taululle?

Viimeksi muokattu:

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Jos Ilveksen johto on katsonut, että nyt on tarvittavat ja hyvät palikat, niin ei hankita ketään. He myös ottavat vastuun, mikäli toisin käy. Eikä siinä sitten riitä mikään selittely.. ei olosuhteet, eikä loukkaantuneiden pelaajien määrä. Nyt on mahdollisuus vahvistaa joukkuetta vielä.
He tämän päättävät ja parhaiten tietävät.

• Tykkää
Reactions: 000

Luottopelaaja
Liukas tainnut pelata koko kauden Jolyn kentässä, jossa väkisinkin täytyy joitain tehopisteitä ja maaleja tulla, siihen nähden tuo nyt ei mikään hirmuinen saldo ole.

Ei sillä, että Liukas muutenkaan liittyisi mitenkään tämän ketjun otsikkoon.

IhanJuniori

Junioripelaaja

IhanJuniori

Junioripelaaja
Ei tässä uskalla enään mitää kommentoida ja parempi näin!
No uskaltaahan.
Joo tottakai hudeista tulee sitä vittuilua, mutta eihän se sinun vika ole jos porukka ei ymmärrä mikä on huhu.

Sun kohdalla vielä sekin, että selitit tilanteesi huhujen kanssa erittäin hyvin vaikka ei todellakaan olisi tarvinnut.

JärvisenPera

Luottopelaaja
Onhan täällä osalla foorumin väestä sillain loogista toimintaa, että ensin kivitetään kaikki huhuilijat jos ei ole aivan täydellinen osumaprosentti. Myöhemmin sitten suututaan kun ei mitään huhuja ole ja syytetään siitä urheilujohtoa kun ei haluta panostaa joukkueeseen.

Status
Viestiketju on suljettu.