22-23 Siirtoraja lähestyy - Ilveksen viimeiset siirrot

Status
Viestiketju on suljettu.

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Ikävä kyllä Ilves ei taida julkistaa ketään tai mitään tänään, koska tänään on pelipäivä. Huomenna on sitten hyvin aikaa julkistella mahdolliset tulijat/lähtijät kun Liigassa ei tapahdu mitään tärkeää :)
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 207
Ikävä kyllä Ilves ei taida julkistaa ketään tai mitään tänään, koska tänään on pelipäivä. Huomenna on sitten hyvin aikaa julkistella mahdolliset tulijat/lähtijät kun Liigassa ei tapahdu mitään tärkeää :)
Niin.. sopimus pitää rustata tänään, julkistamaan ehtii.

Espoon suunnalta oli huhua.. liekö hän ollut juuri mainittu Rooba, mikä siis kariutui.
A.H. on mainittu, että toiveissa olisi ja tunnusteltu on.. mahdollisesti.
Iso nimi ja vähemmän iso hakusessa.

Tässäkö kootusti suurinpiirtein...
 

TammiTorjuuKatsomoon

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Itse oon sitä mieltä, että jonkinlaista leveyttä tohon vielä tarvittaisiin, jotta ei jouduta mahdollisesti pakosta peluuttamaan junnuketjua pleijareissa. Toisaalta luotan nykyjohtoon ja siihen että tietävät mitä tekevät. Kuten kaikki ovat nähneet, ovat siirtomarkkinat olleet täysin poikkeuksellisia tänä vuonna johtuen myös Venäjän tilanteesta ja siitä ettei sen vuoksi Pohjois-Amerikastakaan ole oikein saanut pelaajia Eurooppaan. Lähes jokaisesta mitenkään saatavilla olevasta pelaajasta käydään ilmeisen kovaa taistelua Euroopan joukkueissa.

Koskirannan hankintaan oon erittäin tyytyväinen. Hän oli täydellinen täsmähankinta erityisesti kevään pelejä ajatellen. Westrlundin taso on vähän vaihdellut, mutta jos hän saisi vakiinnutettua tasonsa sille mitä on parhaimmillaan, niin oikein hyvä hänkin. Katsotaan vieläkö sieltä viime hetkillä tulisi leveyttä rosteriin tai jotain muuta.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 209
Eiköhän Ilves kuitenkin julkista heti, kun/jos jotain tapahtuu, oli pelipäivä tai ei. Siis, jos itse haluaa hoitaa julkistuksen - tänä päivänä kaikki vuotaa hetkessä joka paikkaan...
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 255
Ikävä kyllä Ilves ei taida julkistaa ketään tai mitään tänään, koska tänään on pelipäivä. Huomenna on sitten hyvin aikaa julkistella mahdolliset tulijat/lähtijät kun Liigassa ei tapahdu mitään tärkeää :)
Noh julkaistiin Haapalakin pelipäivänä.

...jos nyt edes kukaan tulee
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 838
Noh julkaistiin Haapalakin pelipäivänä.

...jos nyt edes kukaan tulee
Jep. Uskoisin että julkaistaan tänään kaikki mahdolliset jos vaan on valmiina. Huomenna tuskin enää mitään julkaistaan kun siirtoraja on kiinni.
 

parkano79

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
712
Omat tietoni on että julkaisun voi tehdä vaikka heti. Voin toki olla myös väärässä.
Niinkuin moni muukin on ollut välillä, vaikka niissä totuuden siemen on ollut. Asiat voi aina muuttua
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 421
Sen verran varmoja tietäjiä ilmestynyt taas apajille jotta itse uskon ettei tänne ketään tule.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
917

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 942
Mutta eikös Hölli ole nykyään erotuomari...

Tuomari omilta palkkalistoilta! Tässähän voidaan olla jonkin uuden ja suuren äärellä.
Meille uuden. Oulussa arkipäivää ollut jo vuosia.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Niin.. sopimus pitää rustata tänään, julkistamaan ehtii.

Espoon suunnalta oli huhua.. liekö hän ollut juuri mainittu Rooba, mikä siis kariutui.
A.H. on mainittu, että toiveissa olisi ja tunnusteltu on.. mahdollisesti.
Iso nimi ja vähemmän iso hakusessa.

Tässäkö kootusti suurinpiirtein...

Alkuperäisessä huhussa luki vain, että näistä kahdesta varmempi on näistä kahdesta kovempi nimi.

Ei tehdä siitä vielä isoa :)

Mä yritän olla näissä tarkka, kun oon sata kertaa seurannut, kuinka kun muutaman kerran muutetaan pikkuisen yksityiskohtia on lopulta käsillä täysin toisenlainen huhu kuin mitä se alun perin oikeasti oli.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös