Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Malttia ihmiset.. kyllä kohta paukkuu
Ollaan kalassa.. pitää odottaa, että tarttuu kunnolla...
Tankilla oli tämän siirtoikkunan teema. Siellä Tillu kuikuilee letkan hännillä, että odottelisiko kiltisti omaa vuoroaan vai etuilisiko pumpulle.Malttia ihmiset.. kyllä kohta paukkuu
katso liitettä 4162
Tälle tuli taas kummasti käyttöä..voi voi
Mikä on ollut ison kalan sarjataso tällä kaudella ? Todennäköisesti isot kalat tulevat Suomen rajojen ulkopuolelta.Big fish
tämä. kaikki tietää että jotain koitetaan mutta vihjeet ollut nyt sitä luokkaa että pitäs olla kynän terotusta vaille valmis.Nyt on näillä tietäjillä yms selvännäkijöillä paikka todistaa se status ja heittää tästä ”kalasta” tietoa (jos sitä kalaa on haavissa)
Punakone on ainoa jolla saattaa jotain relevanttia tietoa olla. Muilta vain tuttua ja turvallista länkytystä ilman sen kummempaa informaatiota.Nyt on näillä tietäjillä yms selvännäkijöillä paikka todistaa se status ja heittää tästä ”kalasta” tietoa (jos sitä kalaa on haavissa)
Tyhmä kysymys. No kyllähän tuo joukkue huutaa paria vahvistusta/laajuutta, ihan loppukautta ajatellen. Siellä on joku Salmela tänään ykkösparissa, että jos sulle se kelpaa ni ok, mä kaipaisin vähän jotain muuta.Miksi?
Tuskin nyt sieltä pakistoon on ketään tulossa. Uskon, että odotetaan Parikkaa ja Masinia. Hyökkääjä olisi kyllä kiva.Tyhmä kysymys. No kyllähän tuo joukkue huutaa paria vahvistusta/laajuutta, ihan loppukautta ajatellen. Siellä on joku Salmela tänään ykkösparissa, että jos sulle se kelpaa ni ok, mä kaipaisin vähän jotain muuta.
Totta.. ollaan hiljaa, niin saadaan kallaa...Punakone on ainoa jolla saattaa jotain relevanttia tietoa olla. Muilta vain tuttua ja turvallista länkytystä ilman sen kummempaa informaatiota.
Parikka pari viikkoa ja Masin perään. Salmela istuu katsomossa.Tyhmä kysymys. No kyllähän tuo joukkue huutaa paria vahvistusta/laajuutta, ihan loppukautta ajatellen. Siellä on joku Salmela tänään ykkösparissa, että jos sulle se kelpaa ni ok, mä kaipaisin vähän jotain muuta.
Big Dick Nick!Big fish
Totta.. ollaan hiljaa, niin saadaan kallaa...
Tarkkaile onko Tillulla jerrykannu mukana.Tänään yhteistyökumppanitapahtuma Lapland Hotellissa klo 17. Olisiko se hyvä paikka julkaista mahdollinen vahvistus? Raportoin sieltä jos jotain kuuluu
Tyhmä kysymys. No kyllähän tuo joukkue huutaa paria vahvistusta/laajuutta, ihan loppukautta ajatellen. Siellä on joku Salmela tänään ykkösparissa, että jos sulle se kelpaa ni ok, mä kaipaisin vähän jotain muuta.