Åkerman
Vakiokokoonpanossa
Mun mielestä melkoistaelämämkoululaisuutta kun välimerkit puolet sanoista puuttuu. Z
Ei tuo Z-merkki ja Venäjän fanittaminenkaan kovin viisasta kuvaa anna kirjoittajasta.
Mun mielestä melkoistaelämämkoululaisuutta kun välimerkit puolet sanoista puuttuu. Z
Vasta savun hälvettyä tarkastetaan kytkennät.
Miksei riittäisi rahat? Jypillä on kaikki saumat vielä pelata välierissä.Hyvin huonosti, jos olen oikein ymmärtänyt.
Noo.. kauppa on kiinni. Eteenpäin...
Ei tämän kauden Jypissä ne parhaat pelaajat ole olleet alunperinkään...
Silmälasit kotona….taisit silti ymmärtää…Mun mielestä melkoistaelämämkoululaisuutta kun välimerkit puolet sanoista puuttuu. Z
Toivottavasti näin on, mutta mihin ollaan silloin taulukossa valahdettu, kun noin tärkeet äijät on pidempään poissa? Katotaan maaliskuussa. Oon jo tottunu pitkiin kesälomiin*kyynel.Eikös Koskela antanut ymmärtää. Että sekä Masin ja Parikka toipuu pelikuntoon pleijareihin.
Varmaan jäädään ulos jopa sääleistä. Saat pitää lomasi.Toivottavasti näin on, mutta mihin ollaan silloin taulukossa valahdettu, kun noin tärkeet äijät on pidempään poissa? Katotaan maaliskuussa. Oon jo tottunu pitkiin kesälomiin*kyynel.
Tämä Tillun tankkauslinja on varmasti joku maailman suurin huijaus.Tappara pitää silmänsä auki, mutta tarve vahvistuksille ei ole akuutti.
– Pakotetusti emme ole kyllä markkinassa mukana, urheilupäällikkö Antti Tuomenoksa vahvistaa.
Nokia Arenan toisessa päässä ollaan samoilla linjoilla. Ilveksen urheilupomo Timo Koskela paljastaa, ettei linjanvetoa siirtoikkunan loppumetrien liikkeistä ole seurassa tehty.
– Väkisin emme tule mitään tekemään. Annetaan muiden tankata tarvittaessa, Koskela huikkaa.
Ilves nappasi SaiPasta kokeneen Jarno Koskirannan muutama viikko sitten. Koskela korostaa pelaajahankintoja tehtävän lähtökohtaisesti pidemmällä jänteellä.
– Pyrimme olemaan koko kauden ajan selvillä, että ketkä ovat vapaana. Sitten katsotaan suhteutettuna omaan tilanteeseen, Koskela päättää.
"Kaikki numerot käytetty" – SM-liigaseurat etsivät vimmatusti vahvistuksia siirtorajan kynnyksellä
SM-liigan siirtoraja umpeutuu keskiviikkona klo 23:59. Vahvistuksia kaivellaan edelleen pudotuspeleihin muun muassa Lahdessa ja Turussa.www.mtvuutiset.fi
Luottamus olisi huomattavasti suurempi, jos Raipella ja Pendolla olisi sanavaltaa hankintoihin. Bensapoikahan on sanonut, että Ilveksessä vain hän päättää pelaajat, ei kukaan muu.Aikamoista itsensä yliarvioimista, jos tosissaan väittää etteikö Pendo, Raipe, Jalo, Tillu yms tietäisi mitä joukkue tarvitsee ja miten sillä kulissien takana ja edessä menee.
Luottamus olisi huomattavasti suurempi, jos Raipella ja Pendolla olisi sanavaltaa hankintoihin. Bensapoikahan on sanonut, että Ilveksessä vain hän päättää pelaajat, ei kukaan muu.
Ohhoh ei hyvä jos pitää paikkansaHienoa tekemistä.
Hienoa tekemistä.