Tämä vrk lähti liikkeelle tässä ketjussa sivulta 10, kun nyt ollaan sivulla 32, heh!!
Nää siirtorajahässäkät on selvästi aktivoinut meitä, aika lämpöisenä käydään asiassa. Osa jo vaatimassa Tillulle kenkääkin ym...
Luotetaan nyt vaan alan ammattilaisiin, kyllä ne oikeat ratkaisut osaa tehdä!
Toisekseen mitä selailin sivuja on edelleenkin näkökulmia ihan laidasta toiseen meissä faneissakin, että mihin pelipaikalle ja minkä tyyppistä pelaajaa tarvittaisiin.
Jos minä saisin päättää, menisin edelleen aiempaan kirjoitukseenikin nojaten KOVALLA, maalinsylkijä snaipperilla, JOS Parikka/Masin duo on tekemässä paluun ennen poffeja täydessä tikissä.
Aina toisaalta hankinnoissa riskinsäkin on, joukkuekemian, ketjukemioiden ym. suhteen eli ei tämäkään maailma niin mustavalkoinen ole, että kun hankitaan paljon pisteitä tehnyt kaveri, että tämä onnistuisi heti samalla tavalla meillä.
Kyllähän suurin loukkiriski on molariosastossa, king Marek on ehdottomasti joukkueen MVP. Kaikki muut pelaajat on jotenkin korvattavissa mutta tämä ei ole. Nuoreen Malekiin en luota vielä, niin kyllä Marekin raju otteluruuhka asettaa hieman kysymysmerkkejä joukkueen ylle. Koodinimi "Zerenko" olisi ollut ihan validi huilauttaja Marekille.
Minä tyydyn kuitenkin joukkueen ratkaisuun ja olen ihan sata lasissa tukena poffeissa, tuli sitten vahvistuksia 0 tai enemmän....
Laitetaan kunnon karnevaali päälle jokaikiseen poffiotteluun!!
Kaikki mahikset on mennä finaaleihin!!
Eletään jännän äärellä. Miettikää hei mikä tilanne taulukossa, vaikka täällä on pirusti edelleen valittajaa liikenteessä. Ohitettiin tänään juuri taulukossa kirvesrinnat!