Poissafoorumilta
Luottopelaaja
Edelleen olen sitä mieltä, että 2-3 pelaaja sopimusta julkaistaan. Yksi maalivahti, yksi P-Amerikka.
Meidän joukkue oli kaikista valmein, kun kausi alkoi Hieman eripäin kuin Tapparalla. Kaksi hyökkääjää vähemmän kuin kauden alussa nyt.Ei muuten kannata yllättyä jos/kun ensi kauden alussa ei ole kahta kärkisentteriä tullut ulkopuolelta... sillä joukkue on vasta valmis siirtorajoilla...
Lukko, Kärpät, tappara, IFK ja TPS nyt ainakin ja kaikki meidän kilpakumppaneita mestaruusjahdissa.
Niinpä.
Lukko 23, Kärpät 26, Tappara 27 ja Ilves 31Lukko, Kärpät, tappara, IFK ja TPS nyt ainakin ja kaikki meidän kilpakumppaneita mestaruusjahdissa.
Niinpä.
Itse asiassa hänellä on sellainen kutina. Ei sanonut, kummassa kiveksessä"Musta tuntuu, että joku tulee." - Niko Peltola pregamessa
THOMSON? LAAKSONEN? JÄRVENTIE?????Edelleen olen sitä mieltä, että 2-3 pelaaja sopimusta julkaistaan. Yksi maalivahti, yksi P-Amerikka.
Pakarinen lienee tämä kassari?Edelleen olen sitä mieltä, että 2-3 pelaaja sopimusta julkaistaan. Yksi maalivahti, yksi P-Amerikka.
Edelleen olen sitä mieltä, että 2-3 pelaaja sopimusta julkaistaan. Yksi maalivahti, yksi P-Amerikka.
Tapparalla ei ole sopimus hyökkääjissä ketään joka ei olisi pelannut liigassa huomattavaa määrää. Meillä on Hakalaa, Kossia ja Korhosta. Ei ole ihan noin mustavalkoista.Lukko 23, Kärpät 26, Tappara 27 ja Ilves 31
Materiaalin määrästä ei ainakaan jää kiinni. Tuossa siis joukkueiden sopimuspelaajat (kenttäpelaajat). Toki Kirkonmies loppukauden sivussa.
Kovin isoa flunssa-aaltoa ei vaadi niin Lukko ei saa edes täyttä rosteria.
On aivan liian hyvässä muistissa nuo ajatEntisajan Ilveksen kausi pienoiskoossa. Kesäkausi toivoa täynnä, totuus oman pelin tasosta hyvän syksyn jälkeen ja lopussa jäädän pois poffeista/jäädään karsintoihin.
Taas tätä paniikki-paskaa. Mitä paniikkia siinä on jos kaiken odotuksen jälkeen tulee pannukakku ja porukkaa VITUTTAA? Ymmärrättekö te paniikista huutelijat sen paniikin ja vitutuksen eroa?Ei helvetti tätä paniiiiikkkia
Mun mielestä Ilveksen faneja ei voi millään mittarilla sanoa malttamattomiksi, kun mestaruutta odotettu jo yksi sukupolvi.Tätä malttamattomuuden määrää
Vittu mikä ostojoukkue sanos Late.Edelleen olen sitä mieltä, että 2-3 pelaaja sopimusta julkaistaan. Yksi maalivahti, yksi P-Amerikka.
No joo eihän tuossa ollut kuin 21 vuoden tauko edellisestä pronssista (ja mitalista), että kyllähän tuohon ihan tottunut jo on. Samoin välieriin! Ei taida sormet riittää käsissä, kuinka monesti on välierissä oltu esimerkiksi viimeisen 15 vuoden aikana.Sitten nakataan totutusti pronssit kaulaan
Rehellisesti sanottuna en tiedä yhtään kuka on kyseessä.Pakarinen lienee tämä kassari?
Lukko, Kärpät, tappara, IFK ja TPS nyt ainakin ja kaikki meidän kilpakumppaneita mestaruusjahdissa.
Niinpä.
Jos P-Amerikasta tulee joku voisko olla Järventie?Edelleen olen sitä mieltä, että 2-3 pelaaja sopimusta julkaistaan. Yksi maalivahti, yksi P-Amerikka.
Ja täällä ihmetellään miksi kysellään vahvistuksien perään. On tämä kummallista porukkaa välillä.No joo eihän tuossa ollut kuin 21 vuoden tauko edellisestä pronssista (ja mitalista), että kyllähän tuohon ihan tottunut jo on. Samoin välieriin! Ei taida sormet riittää käsissä, kuinka monesti on välierissä oltu esimerkiksi viimeisen 15 vuoden aikana.