4 Nations Face-Off | 12.-20.02.2025

Rantsukoff

Luottopelaaja
Nää taitaa olla makuasioita.

Itse en tykkää ollenkaan kapean kaukalon dump & chase kiekosta.
Tottakai noiden maailman parhaiden highlight pätkiä on kiva katsella, mutta itse en tykkää ollenkaan NHL kiekosta.
Kivempi katsoa viivelähtöjä ja pelin hidastamista kaikin sallituin keinoin.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen

4:00

2-4 maalin jälkeen Pendo huutaa, että huilaamaan ja koittaa saada grindaajia kentälle. Noh tulosjätkät jäi ja 3-4 maali tuli.

:)
:)

Siis kaverit ei tottele päävalmentajaa :D sen jälkeen 4-3 kavennus ja Manner sanoo, että antaa niiden jäädä

Voi herranjestas. Kyllä päävalmentajalla pitäisi joku auktoriteetti olla, vaikka NHL staroja ovatkin.

Rantsukoff

Luottopelaaja
Sulle on aivan turha edes yrittää selittää mitään.

Sanon nyt vaan näin, että SHL on itselle sitä kaikista viihdyttävintä kiekkoa. Katso joskus peli tai kaksi niin saatat ymmärtää mitä haen takaa.
Hienoa huudella vähemmistöstä. Pidä toi arvosteleva linja muita kirjoittajia kohtaan.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Hienoa huudella vähemmistöstä. Pidä toi arvosteleva linja muita kirjoittajia kohtaan.
Niin no jos mää kirjoitan, että minä en tykkää NHL kiekosta niin sun vastaus siihen on, että "Kivempi katsoa viivelähtöjä ja pelin hidastamista kaikin sallituin keinoin." sitten kun kirjoitan, että en jaksa kuunnella Antti Mäkistä sää vastaan "Suomen top3 selostaja" :D

Sulla on vaan tollanen hassu tapa ilmaista sun MIELIPITEITÄ jonain faktoina :)

Jatkoajassa sää oot jo sitten aivan mahdoton.

Niinhän siinä kävi, että Kanada otti kuin ottikin omansa. Ei ollut heiltä ensimmäinen eikä viimeinen turnaus, jossa alku on vähän nihkeää, mutta lopulta turnaus viedään jatkoerässä.
Normaalisti tämä ei liikuttaisi itseäni juurikaan, mutta sattuneista syistä juuri nyt olen enemmän kuin tyytyväinen. Kiitos Kanada. Haistakaa pitkä vittu jenkit!

King98

Luottopelaaja
Tämä turnaus oli mahtavinta mitä pitkään aikaan kiekossa tapahtunut, parhaiden pitäis päästä pelaamaan useammin vastakkain. Kerännyt älyttömän määrän myös katsojia.

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Niinhän siinä kävi, että Kanada otti kuin ottikin omansa. Ei ollut heiltä ensimmäinen eikä viimeinen turnaus, jossa alku on vähän nihkeää, mutta lopulta turnaus viedään jatkoerässä.
Normaalisti tämä ei liikuttaisi itseäni juurikaan, mutta sattuneista syistä juuri nyt olen enemmän kuin tyytyväinen. Kiitos Kanada. Haistakaa pitkä vittu jenkit!

Juuri näin. Kaikkea pahaa Yhdysvaltojen fasistihallinnolle ja heidän saappaannuolijoilleen niin jääkiekossa kuin muuallakin.

Kiitos Kanada!