Abdoulaye Kanté

Berenger

Luottopelaaja
Olen ihmetellytkin, että miksei kutsuta takaisin, kun selkeästi on tarve just tuon pelipaikan pelaajalle.
Osaa nopeasti ylöspelaamisen ohella myös puolustaa.
Varmaan viimeistään Hasan loppukauden poissaolo sinetöi tämän.
Erittäin hyvä päätös.

Ja tervetuloa takaisin!

Atte902

Vakiokokoonpanossa
Onko kukaan seurannut tarkemmin, miten mennyt EIFissä? Itse, kun olen joitakin pelejä vähän kattonut, ei ole erottunut joukosta.

Pohjolankatu

Vakiokokoonpanossa
Onko kukaan seurannut tarkemmin, miten mennyt EIFissä? Itse, kun olen joitakin pelejä vähän kattonut, ei ole erottunut joukosta.
Tässä tilastoa kuluvalta kaudelta
1000017466.png
1000017465.png

Rantsukoff

Luottopelaaja
Oliko niin ettei mahtunut terveenä edes penkille eilen? Sopimus on kuitenkin jatkumassa. Toki purkukin onnistunee kivuttomasti jos molemmin puolinen tahtotila olisi se.

Berenger

Luottopelaaja
Eipä yllättänyt tämä uutinen.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Eipä yllättänyt tämä uutinen.
Tämäkään ei koskaan yllätä:

"sopimus purettu yhteisymmärryksessä"

onc

Vakiokokoonpanossa
Itse en kyllä Kantessa nähnyt juurikaan hukattua potentiaalia. Eikä nähnyt Rantanenkaan oikein missään vaiheessa. Ei siis yllätä tämä sopimuksen purkaminen. Jonkunlainen rotaatiorooli/jämäminuutit olisi voinut olla tarjolla, mutta tuskin olisi kelvannut Kantelle tai ollut Ilveksen intresseissä pitää Kanten palkalla pelaajaa ihan vaan jämäminuuteilla. Annetaan nekin minuutit mieluummin omille nuorille.

Kiitos ja näkemiin.

Rantsukoff

Luottopelaaja
Fysiikka riittää Liigaan. Olisko sitten pelikäsityksessä puutteita? Eipä saanut oikein näyttöpaikkojakaan. Saisiko kuitenkin Liigasopimuksen?

Grinder

Luottopelaaja
Ei sitä potentiaalia kyllä täällä näkynyt. Ei se ole ehkä herran itsensä syy tai huonous, ei vaan sopinut sapluunaan. Valmennuksella on ollut hyvä silmä pelille joten ymmärrän hyvin ettei epäsopivaa palasta peluuteta. Toivottavasti homma natsaa jossain muualla. Kieltämättä odotin hänestä enemmän. Ehkä se on tuo pelipaikka ja sukunimi sitten. On kuitenkin huomioitava että Ilves on liigan kärkiporukoita. Kyllä tuolla on helpompiakin ympäristöjä suoriutua.

Samankaltaiset ketjut