Sitten siitä pois verot, escrowt ja agenttien maksut jnejne.Capfriendlyn mukaan tienannyt 4,6 miljoonaa urallaan.
Sitten siitä pois verot, escrowt ja agenttien maksut jnejne.Capfriendlyn mukaan tienannyt 4,6 miljoonaa urallaan.
Noin 50% siis.Sitten siitä pois verot, escrowt ja agenttien maksut jnejne.
Paras pakki kuitenkin.Ala-arvoinen esitys. Asennetta Adam asennetta.
Mun mielestä ei sopinu yhteen Rautasen kanssa. Tää ja Masin tai Friman, niin toimii.Varsinkin ottelun alkupuoli oli kyllä karmaiseva. Voisi olla niin ylikylän ukko, mutta jostain syystä näyttää pelaavan sellaisella ajatuksella että käyttää absoluuttisen minimimäärän energiaa kaukalossa. Posia kuitenkin siitä läpisyötöstä.
Näin kanssa vähän luulen. Tähän peliin ei Ilvekseltä syystä tai toisesta löytynyt tunnetta. Varmaan olisi rutiinilla mennyt jos avausmaali olisi tullut mutta Sportille nämä pisteet olivat elintärkeät pudotuspeliunelmaa varten. Ilvekselle, noh. Ei niinkään. Edessä kova viikko ja vastassa Sport. Ammattimiesten tulisi aina suoriutua mutta näin kävi nyt.Clendekin taitaa olla vähän enemmän tunnepelaaja. Nyt ei oikein koko pelissä ollut tunnetta niin ei syttynyt.
Luulen, että poffeissa on todella kova kun pelien merkitys kasvaa.
Juuri tässä suhteessa en vielä tiedä onko Adam lintu vai kala. Haluan nähdä löytääkö äijä napsun lisää tekemiseen kun on ns. panos pöydällä ja jengillä selkä seinää vasten.Luulen, että poffeissa on todella kova kun pelien merkitys kasvaa.
Ei ne paljoa ole yhdessä pelanneetkaanMun mielestä ei sopinu yhteen Rautasen kanssa. Tää ja Masin tai Friman, niin toimii.
Tuuletusten perusteel vahva tunnepelaaja.Clendekin taitaa olla vähän enemmän tunnepelaaja. Nyt ei oikein koko pelissä ollut tunnetta niin ei syttynyt.
Oli niin kiire pysytellä ketjuloton perässä, etten pakkipareja ehtinyt kattoo. Eikö ne tänää yhdessä pelannu?Ei ne paljoa ole yhdessä pelanneetkaan
Ei tässä enään paljoa olisi runkosarajaa jäljellä. Luulisi organisaatiota kiinnostavan runkosarjan voitto ja extra +100k ja sitä myöden myös motivoida joukkuekkin pelaamaan. Pelaajana itseäni kiinnostaisi runkosarjan voitto, kun se näin faninakin houkuttaa. Ei silti tiiä vaikka siellä olis ollu minkälaiset tunteen kohotus meiningit ollut. Peliesityksen perusteella koko joukkue on mennyt kotia ja tullut tänään höntsäilee...Clendekin taitaa olla vähän enemmän tunnepelaaja. Nyt ei oikein koko pelissä ollut tunnetta niin ei syttynyt.
Eilinen oli niin tunteen vuoristorataa koko peli, että yleensä sellaisen latautumisen jälkeen voi olla vaikea peli.Ei tässä enään paljoa olisi runkosarajaa jäljellä. Luulisi organisaatiota kiinnostavan runkosarjan voitto ja extra +100k ja sitä myöden myös motivoida joukkuekkin pelaamaan. Pelaajana itseäni kiinnostaisi runkosarjan voitto, kun se näin faninakin houkuttaa. Ei silti tiiä vaikka siellä olis ollu minkälaiset tunteen kohotus meiningit ollut. Peliesityksen perusteella koko joukkue on mennyt kotia ja tullut tänään höntsäilee...
Käsittääkseni runkosarjan voitosta ei ole enää pitkään aikaan saanut rahallista palkintoa. Voin toki olla väärässäkin.Luulisi organisaatiota kiinnostavan runkosarjan voitto ja extra +100k ja sitä myöden myös motivoida joukkuekkin pelaamaan
Ei tosiaan saa enää. Luovuttu korona-aikana. Ennen sitä se oli 30 000Käsittääkseni runkosarjan voitosta ei ole enää pitkään aikaan saanut rahallista palkintoa. Voin toki olla väärässäkin.
Tänään kyllä. Aiemmin eivät taida olleet. No onpa tuokin kokeiltu.Oli niin kiire pysytellä ketjuloton perässä, etten pakkipareja ehtinyt kattoo. Eikö ne tänää yhdessä pelannu?
Oho niinpä olikin ja oliko se päälle satatonttua sitten palkinto raha kannusta ja viiristä?Ei tosiaan saa enää. Luovuttu korona-aikana. Ennen sitä se oli 30 000