yellowgreen
Luottopelaaja
Onko tehny yhtään maalia sen rangaistuksensa jälkeen?
HPK jatkoaika osumanOnko tehny yhtään maalia sen rangaistuksensa jälkeen?
Eikun joo, totta. Tuntuu et nyt on vähän peli-ilo ollut hukassa, ei oikee lähde.HPK jatkoaika osuman
Mä en tiedä miks mulla on sellanen kutina, et syttyy vielä. Ei perustu mihinkään muuhun ku mutuun.Clendening vetää varmaan tällä hetkellä koko jengistä eniten alle oman maksimin. Väläyksiä hyvästä pelisilmästä on ja tilannekovuutta löytyy. Vastapainoksi ihme neppailuja ja hasardiratkaisuja omissa. Kohta on aika herätä pelaamaan.
No, näin sen täytyy mennä. Muuten jää suht paskan maku suuhun kokonaisuudestaan tästä lähes NHL-tason tekijästä. Itsekin luotan, että nyt Adamilla jokin mentaalipuolen väsymys pimeässä pohjolassa. Kohta päivät pitenee ja pelit kovenee. Samalla amatimies alkaa syttyä.Mä en tiedä miks mulla on sellanen kutina, et syttyy vielä. Ei perustu mihinkään muuhun ku mutuun.
Eikös se ole ammattimiehen merkki ettei taso paljon heittele eikä pelata hyvin vaan sillon kun itseä huvittaa??No, näin sen täytyy mennä. Muuten jää suht paskan maku suuhun kokonaisuudestaan tästä lähes NHL-tason tekijästä. Itsekin luotan, että nyt Adamilla jokin mentaalipuolen väsymys pimeässä pohjolassa. Kohta päivät pitenee ja pelit kovenee. Samalla amatimies alkaa syttyä.
Totta tämäkin. Tähän Clendening ei ole kyennyt, joten toivoa sopii, että tärkeimmällä hetkellä rima pysyy korkealla.Eikös se ole ammattimiehen merkki ettei taso paljon heittele eikä pelata hyvin vaan sillon kun itseä huvittaa??
Tää jäi täälläkin mieleen, ja se varmaan väritti omaa katsantokantaa illan onnistuneisuudestansa. Jossain kohtaa en muista kenen kanssa laittoivat sellaisia helppoja polven korkuisia syöttöjä toisilleen, mutta kai nekin lopulta onnistuneiksi laskettiin kun taisivat omille jäädä. Yllättävän kova syöttö% lopulta sitten herralla oli.Oli siellä ensimmäisessä erässä yksi hieno no-look-syöttö suoraan SaiPalaisen lapaan oman maalin eteen. Muuten ihan solidia suorittamista.
Itse en osta tätä näkemystä ollenkaan. Eilen tuli tosiaan muutama lepsuilu omiin, mutta kokonaisuudessaan ihan kelpo suoritus. Kuten loistoavaus omista ikoselle joka jatkoi männylle mistä ensimmäinen maali tulikin. Rohkeasti viljelee syöttöä omissa keskustaan, mutta jos siinä olisi ajoitukset kohdillaan niin se napsuisi lapaan 99/100, keskustaa karvataan todella huonosti. Syttyy kevään peleihin vielä.Popparikomennus voisi toimia hyvänä herättelynä tähän paikkaan pudotuspelien kynnyksellä.