Rantsukoff
Luottopelaaja
Ekan erän jälkeen Clendeningin pelin kovin ''laukaus'' oli syöttö oman kaverin lapaanJostain olin näkevinäni että NHL:ssä syöttöjen keskinopeus olisi ~80km/h. Liigassa vastaava 60km/h.
Ekan erän jälkeen Clendeningin pelin kovin ''laukaus'' oli syöttö oman kaverin lapaanJostain olin näkevinäni että NHL:ssä syöttöjen keskinopeus olisi ~80km/h. Liigassa vastaava 60km/h.
Clendyn Händyt? Aatun Parrut? Aatamin Haukkarit?
On kyllä jäätävät, mitäs muita nimityksiä noille keksitään?
Jaahas, @Clendyn käpälät tervetuloa foorumille..."@Clendyn käpälät" -nimimerkkiä odotellessa
Harmillista, että "velipoika" Luke Glendening on hieman turhan kova kuha näille vesille. Olisi hienoa, kun samassa kentässä takalinjoilla luutisi Clendening ja sentterinä Glendening.
Älä ny, ei siitä Tillusta koskaan tiedä millasia merihirviöitä se meille raahaa ku pistää verkot vesilleHarmillista, että "velipoika" Luke Glendening on hieman turhan kova kuha näille vesille. Olisi hienoa, kun samassa kentässä takalinjoilla luutisi Clendening ja sentterinä Glendening.
Kiitos, olihan se pakko täkyyn tarttuaJaahas, @Clendyn käpälät tervetuloa foorumille
Noh, koko tappara itsessään jo suhtkoht iso vitsi niin siinähän nauravat. Aivan höpönlöpöä myös fanipohja, kun yleisin kysymys "kuka teidän kapteeni on", niin eivät edes ressut tiedä vaikka henkeen ja vereen ovat tApaRRoITa!!!!!Mr Clendening. Tapparan foorumilla nauratti herran edellisen pelin -3. Peleissä joihin itse eivät edes selvinneet.
Veikkaan, että tänäänkin naurattaa samalla tavalla.