Adam Najman

Mortal

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
577
Ei näy, ei kuulu. En anna painoarvoa tehopisteille vaan siihen mitä itse näen.

Toistaiseksi ei ole ollut dynaaminen pelaaja. Omaa lajitaidot, mutta pelaaminen ei ole ytimessä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 671
Itse annan vielä aikaa herralle. Kannattaa kuunnella Ilvestyskirjasta mitä Hölö sanoi miehestä, luistelu vaateesta täällä vs edellinen sarja josta tänne tuli. Nuori jätkä vielä, paljon opittavaa ja sitä kautta kehittymisen varaa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 354
Itse annan vielä aikaa herralle. Kannattaa kuunnella Ilvestyskirjasta mitä Hölö sanoi miehestä, luistelu vaateesta täällä vs edellinen sarja josta tänne tuli. Nuori jätkä vielä, paljon opittavaa ja sitä kautta kehittymisen varaa.
Ehdottomasti. Pari kolme syöttöpistettä olisi miehellä tilillä jo jos olisivat kaverit tehneet. Ilveksellä ei ole liikaa luovia pelaajia. Samaa mieltä johonkin aiempaan, että Väisästä voisi laittaa laidalle. Ratisen kanssa löytyi myös säveltä.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 103
Itse annan vielä aikaa herralle. Kannattaa kuunnella Ilvestyskirjasta mitä Hölö sanoi miehestä, luistelu vaateesta täällä vs edellinen sarja josta tänne tuli. Nuori jätkä vielä, paljon opittavaa ja sitä kautta kehittymisen varaa.
Ja siinä painottivat myös sitä, että jahka oppii tekemään peliä ja hallitsemaan kiekkoa siitä luistelusta, niin hyvä tulee, kun taitoja kaverilla on vaikka miten, tämä tais olla koko jutun juju. Tähän saakka kun on voinut tehdä sen liu'usta.
Tähän kun uskoo, niin itse en usko mihinkään nykyiseen "jumiin" tai "ketsuppipulloilmiöön" vaan tämä paranee pikkuhiljaa. Kenties tässä on nyt se syy siihenkin, mitä ainakin @Eetu Fucking Mäkiniemi ihmetteli aiemmin, että miksi silti laitetaan yv:lle, siksi että taidot ovat olemassa ja sen uskotaan lähtevän siitä pikkuhiljaa.
Kannattaa myös muistaa, että jos kaveri ihan valmis olis, niin olisko se välttämättä Suomessa ja Ilveksessä? Ei näitä Simon Johanssoneita joka oksalla kasva.
 
Ylös