Teme-74
Luottopelaaja
No paremman vaihtoehdon vaihto parempaan ja syötti luistimiin ku maalikin tuli.Ei ollut kyllä syöttöhetkellä maila pidettynä.
No paremman vaihtoehdon vaihto parempaan ja syötti luistimiin ku maalikin tuli.Ei ollut kyllä syöttöhetkellä maila pidettynä.
Itse olen ymmärtänyt niin, että tosiaan se kätisyys oli iso tekijä ja myös se kun ei Mattila, eikä Räsänen jäänyt haaviin niin piti hakea tällaista luotettavaa kahden suunnan sentteriä.
Sinällään ei siis ole tainnut Nättinen ja Järvinen olla suoraan vaihtoehtoja toisilleen.
Voisi vaihtaa päikseen Kodytekiin. Meille tulisi maalintekovoimaa ja IFK saisi näennäisesti kaipaamansa pelintekijän kakkosen keskelle ennen kuin loukkaantuu parin pelin jälkeen.
Räsäsen perässä oltiin huomattavasti isommin kun Mattilan.Ei kai Räsäsen perässä ole oltu ainakaan kärkiketjujen sentteriksi? Palven toivottiin jatkavan ja Mattilan perässä oltiin. Samalla tarvittiin hilloa Mäntykiven jatkosopimukseen.
Nättinen ja Järvinen lienevät olleet pöydällä vasta, kun Palven lähtö varmistui.
Najman kiinnitettiin, kun Kodytekin lähtö selvisi eli oli käsittääkseni kolmossentteri alkuperäisessä suunnitelmassa, joka uskoakseni oli: Palve - Mäntykivi - Najman - Borg.
En tiedä, mutta tarjous oli tehty.Ei kai Räsäsen perässä ole oltu ainakaan kärkiketjujen sentteriksi? Palven toivottiin jatkavan ja Mattilan perässä oltiin. Samalla tarvittiin hilloa Mäntykiven jatkosopimukseen.
Ihan älytöntä sekin. Luojan kiitos se luoti väistettiin.Räsäsen perässä oltiin huomattavasti isommin kun Mattilan.
Ei pelkästään rahallisesti vaan myös rooli mitä oltaisiin tarjottu
Räsäsen perässä oltiin huomattavasti isommin kun Mattilan.
Ei pelkästään rahallisesti vaan myös rooli mitä oltaisiin tarjottu
olet tosissasi?Kohta alkaa kuolaukset jatkosopimuksen perään isolta yleisöltä, kuten olen ennustannut. Veikkaan, että loppiaisen jälkeen viimeistään. Hyvä projektihaku Tillulta.
olet tosissasi?
Toivon kyllä että olet oikeassa. Epäilen isostiKohta alkaa kuolaukset jatkosopimuksen perään isolta yleisöltä, kuten olen ennustannut. Veikkaan, että loppiaisen jälkeen viimeistään. Hyvä projektihaku Tillulta.
Huumoriahan tämä varmaan on. Itse toivon, että tuossa vaiheessa kautta Najmanin tilalla on uskottava kakkossentteri rosterissa.Kohta alkaa kuolaukset jatkosopimuksen perään isolta yleisöltä, kuten olen ennustannut. Veikkaan, että loppiaisen jälkeen viimeistään. Hyvä projektihaku Tillulta.
Ja istuu auton takapenkillä keskellä.
Niin tai siis sentteri joka pärjäis ja pystyis pyörittämään vaikka yv,tä ykkössentterinä. Näin saatas kaks kovaa sylinteriä pelaamaan esimerkiksi yv,t. Ei siis kaatuisi peli siihen jos toisella sakkaisi, kuten viime vuonna. Käytännössä meillä on jo kaks ykköskentän takana pelaavaa huippulaituria Svej ja Calle. Toisaalta Ilveksen ykköskenttä varmaan saa pleijareis jonku päälystakin, että senkin takia kovempaa taustatukea.Huumoriahan tämä varmaan on. Itse toivon, että tuossa vaiheessa kautta Najmanin tilalla on uskottava kakkossentteri rosterissa.
Mä toivon kovasti että näin tapahtuisi, mutta en tällä hetkellä ymmärrä nähdyn perusteella miks alkaisi.Kohta alkaa kuolaukset jatkosopimuksen perään isolta yleisöltä, kuten olen ennustannut. Veikkaan, että loppiaisen jälkeen viimeistään. Hyvä projektihaku Tillulta.
Uskoon ja toivoon se perustuu, ei mihinkään muuhun.Mä toivon kovasti että näin tapahtuisi, mutta en tällä hetkellä ymmärrä nähdyn perusteella miks alkaisi.
Joten kerro mikä on se peruste että Najmanilla alkaa kulkea ?
Sen haluaisin tietää, koska esimerkiksi muilla kesken kauden tulleilla Simon,Calle,Svej, peli toimi alkaen ensimmäisestä. Najman ei tullut edes kesken kauden, vaan oli kaiketi ryhmässä ja joukkueharjoituksissa jo ennen kautta. Pistetään Najman jollekki rohkeuspilleri kuurille, että saa tiikerinsilmää peliinsä,
vai mitä hänen kanssaan tapahtuu ?
Kyllä tästä odotettiin varmaa 2 sentteriä eikä mitään projektia, jotkut odotti jopa parempaa kuin Mäntykivi. Itse nään vaan aivan liikaa tekemistä tuon luistelemisen ja puolustamisen kanssa, että hullukaan lähtisi jatkosopparia tekemään. Hyvä jos selviää kauden loppuun täällä. Laidassa voisi olla ok-hyvä palanen kauden loppuun. Keskellä voi olla jopa ratkaiseva heikkous mestaruuden kannalta.Kohta alkaa kuolaukset jatkosopimuksen perään isolta yleisöltä, kuten olen ennustannut. Veikkaan, että loppiaisen jälkeen viimeistään. Hyvä projektihaku Tillulta.
Hyvin kiteytetty IMO!Kyllä tästä odotettiin varmaa 2 sentteriä eikä mitään projektia, jotkut odotti jopa parempaa kuin Mäntykivi. Itse nään vaan aivan liikaa tekemistä tuon luistelemisen ja puolustamisen kanssa, että hullukaan lähtisi jatkosopparia tekemään. Hyvä jos selviää kauden loppuun täällä. Laidassa voisi olla ok-hyvä palanen kauden loppuun. Keskellä voi olla jopa ratkaiseva heikkous mestaruuden kannalta.