Adam Najman

Teme-74

Luottopelaaja
Najman näytti eilen ihan aidolta kakkossentteriltä. Hieno alustus kolmanteen maaliin ja peliaikaa toiseksi eniten hyökkääjistä. Näillä esityksillä jatkoon.
Siis se oli hieno alustus ku syötti jalkoihin mistä pomppasi maaliin?
Svej oli aika vahvasti mailaki siinä pidettynä ja itellä vapaa paikka, miks edes hakea syöttöä, vaikka tuuri kävi nyt.

El Reino

Tähtipelaaja
Itse olen ymmärtänyt niin, että tosiaan se kätisyys oli iso tekijä ja myös se kun ei Mattila, eikä Räsänen jäänyt haaviin niin piti hakea tällaista luotettavaa kahden suunnan sentteriä.

Sinällään ei siis ole tainnut Nättinen ja Järvinen olla suoraan vaihtoehtoja toisilleen.

Ei kai Räsäsen perässä ole oltu ainakaan kärkiketjujen sentteriksi? Palven toivottiin jatkavan ja Mattilan perässä oltiin. Samalla tarvittiin hilloa Mäntykiven jatkosopimukseen.

Nättinen ja Järvinen lienevät olleet pöydällä vasta, kun Palven lähtö varmistui.

Najman kiinnitettiin, kun Kodytekin lähtö selvisi eli oli käsittääkseni kolmossentteri alkuperäisessä suunnitelmassa, joka uskoakseni oli: Palve - Mäntykivi - Najman - Borg.

Ilves fan

Luottopelaaja
Ei kai Räsäsen perässä ole oltu ainakaan kärkiketjujen sentteriksi? Palven toivottiin jatkavan ja Mattilan perässä oltiin. Samalla tarvittiin hilloa Mäntykiven jatkosopimukseen.

Nättinen ja Järvinen lienevät olleet pöydällä vasta, kun Palven lähtö varmistui.

Najman kiinnitettiin, kun Kodytekin lähtö selvisi eli oli käsittääkseni kolmossentteri alkuperäisessä suunnitelmassa, joka uskoakseni oli: Palve - Mäntykivi - Najman - Borg.
Räsäsen perässä oltiin huomattavasti isommin kun Mattilan.
Ei pelkästään rahallisesti vaan myös rooli mitä oltaisiin tarjottu

El Reino

Tähtipelaaja
Räsäsen perässä oltiin huomattavasti isommin kun Mattilan.
Ei pelkästään rahallisesti vaan myös rooli mitä oltaisiin tarjottu

Jos näin on ollut, on kyllä ollut kova usko kiekolliseen potentiaaliin. Minulle hän näyttää vähän saman profiilin pelaajalta hyökkäyspään tulosodottaman osalta kuin Nättinen tai Najman.

Toki myönnettävä, että vaihtoehdot ovat vähissä, jos tulee näitä yllätyslähtöjä. Ei mikään seura voi ostaa varmuuden vuoksi ylimääräisiä kärkisenttereitä loppuvuodesta siltä varalta, että jonkun ulkomaan optio realisoituu toukokuussa. Purkukorvaus on ainoa vakuutus.

tynamo

Luottopelaaja
Kohta alkaa kuolaukset jatkosopimuksen perään isolta yleisöltä, kuten olen ennustannut. Veikkaan, että loppiaisen jälkeen viimeistään. Hyvä projektihaku Tillulta.
Huumoriahan tämä varmaan on. Itse toivon, että tuossa vaiheessa kautta Najmanin tilalla on uskottava kakkossentteri rosterissa.

Teme-74

Luottopelaaja
Huumoriahan tämä varmaan on. Itse toivon, että tuossa vaiheessa kautta Najmanin tilalla on uskottava kakkossentteri rosterissa.
Niin tai siis sentteri joka pärjäis ja pystyis pyörittämään vaikka yv,tä ykkössentterinä. Näin saatas kaks kovaa sylinteriä pelaamaan esimerkiksi yv,t. Ei siis kaatuisi peli siihen jos toisella sakkaisi, kuten viime vuonna. Käytännössä meillä on jo kaks ykköskentän takana pelaavaa huippulaituria Svej ja Calle. Toisaalta Ilveksen ykköskenttä varmaan saa pleijareis jonku päälystakin, että senkin takia kovempaa taustatukea.

Teme-74

Luottopelaaja
Kohta alkaa kuolaukset jatkosopimuksen perään isolta yleisöltä, kuten olen ennustannut. Veikkaan, että loppiaisen jälkeen viimeistään. Hyvä projektihaku Tillulta.
Mä toivon kovasti että näin tapahtuisi, mutta en tällä hetkellä ymmärrä nähdyn perusteella miks alkaisi.

Joten kerro mikä on se peruste että Najmanilla alkaa kulkea ?
Sen haluaisin tietää, koska esimerkiksi muilla kesken kauden tulleilla Simon,Calle,Svej, peli toimi alkaen ensimmäisestä. Najman ei tullut edes kesken kauden, vaan oli kaiketi ryhmässä ja joukkueharjoituksissa jo ennen kautta. Pistetään Najman jollekki rohkeuspilleri kuurille, että saa tiikerinsilmää peliinsä,
vai mitä hänen kanssaan tapahtuu ?

King Marek

Vakiokokoonpanossa
Mä toivon kovasti että näin tapahtuisi, mutta en tällä hetkellä ymmärrä nähdyn perusteella miks alkaisi.

Joten kerro mikä on se peruste että Najmanilla alkaa kulkea ?
Sen haluaisin tietää, koska esimerkiksi muilla kesken kauden tulleilla Simon,Calle,Svej, peli toimi alkaen ensimmäisestä. Najman ei tullut edes kesken kauden, vaan oli kaiketi ryhmässä ja joukkueharjoituksissa jo ennen kautta. Pistetään Najman jollekki rohkeuspilleri kuurille, että saa tiikerinsilmää peliinsä,
vai mitä hänen kanssaan tapahtuu ?
Uskoon ja toivoon se perustuu, ei mihinkään muuhun.

Kiekoton pelaaminen aivan surkeaa. Tilanteita ei kehity, kun seisotaan katsomassa mitä muut tekee.

Svejkovsky menee hukkaan tuon kanssa. Yksi maalisyöttö Najmanilta tätä ei muuta.

Meklari

Luottopelaaja
Kyllä tästä odotettiin varmaa 2 sentteriä eikä mitään projektia, jotkut odotti jopa parempaa kuin Mäntykivi. Itse nään vaan aivan liikaa tekemistä tuon luistelemisen ja puolustamisen kanssa, että hullukaan lähtisi jatkosopparia tekemään. Hyvä jos selviää kauden loppuun täällä. Laidassa voisi olla ok-hyvä palanen kauden loppuun. Keskellä voi olla jopa ratkaiseva heikkous mestaruuden kannalta.