Adam Najman

ipa1970

Luottopelaaja
Onhan tuo totta ettei najmanilla tahdo riittää kannua jahtaavan kärkivitjoihin ja toisaalta profiili väärä alaketjuihin.

Tsekeissä luulisi ottajia viimekauden otteilla olevan.
Rahalla ja laatu scouttaamisella uutta sisään.

Könönen lienee helpoin ulostettava toiseen liigaseuraan.

Luottopelaaja
Mulla on jostain syystä vielä jotain luottoa Najmaniin. Ei ole ihan niin huonosti mielestäni pelannut mitä palstalta ja tehopisteistä voisi päätellä.
Ketjukaveritkin ollut sieltä huonommasta päästä kokoajan.

Edit. Toki olen sitä mieltä, että kakkossentteri olisi silti hyvä hankkia, kun ei tässä haluaisi uskon varaan tuota tonttia jättää, mutta en Najmania lähtisi silti ulostamaan.

Viimeksi muokattu:

Paatelainen

Luottopelaaja
Mulla on jostain syystä vielä jotain luottoa Najmaniin. Ei ole ihan niin huonosti mielestäni pelannut mitä palstalta ja tehopisteistä voisi päätellä.
Ketjukaveritkin ollut sieltä huonommasta päästä kokoajan.

Edit. Toki olen sitä mieltä, että kakkossentteri olisi silti hyvä hankkia, kun ei tässä haluaisi uskon varaan tuota tonttia jättää, mutta en Najmania lähtisi silti ulostamaan.

Najmanhan on oikeasti pelannut vielä paljon huonommin kuin tehopisteet näyttävät. Mies on täysin esitysten vastaisesti saanut roikkua tuossa ykkösylivoimassa ja ronkkinut siinä nuo muutamat pisteensä.

Mieshän on saanut pelata jokaikisessä ketjussa ja kaikkien ykköstykkien kanssakin, mutta kokoajan saa lukea, että miehelle pitäisi löytää parempia ketjukavereita, että saataisiin mies loistamaan. Löytyykö liigasta sellaisia laitureita, että mies saataisiin paremmaksi ja uskaltamaan menemään kiekkoihin. Ilveksestä ei ainakaan löydy.

Luottopelaaja
Najmanhan on oikeasti pelannut vielä paljon huonommin kuin tehopisteet näyttävät. Mies on täysin esitysten vastaisesti saanut roikkua tuossa ykkösylivoimassa ja ronkkinut siinä nuo muutamat pisteensä.

Mieshän on saanut pelata jokaikisessä ketjussa ja kaikkien ykköstykkien kanssakin, mutta kokoajan saa lukea, että miehelle pitäisi löytää parempia ketjukavereita, että saataisiin mies loistamaan. Löytyykö liigasta sellaisia laitureita, että mies saataisiin paremmaksi ja uskaltamaan menemään kiekkoihin. Ilveksestä ei ainakaan löydy.
Yhden pelin sieltä täältä, kun koko ketjun kaikki muutkin pelaajat ollut syväjäässä.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Kun ensimmäisen kerran kuulin pelaajan lähdöstä ja että lentokoneella lähdetään olin satavarma että se on Najman. Tieto oli jo silloin Lukaksen tulon aikaan ja ihmettelin miksei julkaistu samalla. Lisätiedot olivatkin vähän yllätyksellisiä.

Ehkä Najmanin esiintyminen treeneissä ja kopissa pitää miehen kokoonpanossa. Tulosyksikköön hankittu sentteri on kuitenkin edelleen täysin hukassa Ilveksessä ja Liigassa.
Kamppailupeliä ei halua harrastaa. Ei tuo voittavaa peliä kaukaloon.

Pelaa jostain syystä edelleen ykkös YV:llä, tulkaa joku valaisemaan miksi? Siksikö että on tilaa ja kukaan "ei tule niin kovaa päälle" vai minkä takia? Tulkaa joku peliä ymmärtävä kertomaan?

Tarjoan edelleen isosti lentolippua. Ei muuta kuin kauppaa hieromaan, vielä ei ole liian myöhäistä.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Kun ensimmäisen kerran kuulin pelaajan lähdöstä ja että lentokoneella lähdetään olin satavarma että se on Najman. Tieto oli jo silloin Lukaksen tulon aikaan ja ihmettelin miksei julkaistu samalla. Lisätiedot olivatkin vähän yllätyksellisiä.

Ehkä Najmanin esiintyminen treeneissä ja kopissa pitää miehen kokoonpanossa. Tulosyksikköön hankittu sentteri on kuitenkin edelleen täysin hukassa Ilveksessä ja Liigassa.

Pelaa jostain syystä edelleen ykkös YV:llä, tulkaa joku valaisemaan miksi? Siksikö että on tilaa ja kukaan "ei tule niin kovaa päälle" vai minkä takia? Tulkaa joku peliä ymmärtävä kertomaan?

Tarjoan edelleen isosti lentolippua. Ei muuta kuin kauppaa hieromaan, vielä ei ole liian myöhäistä.
Najmanin pelastaa edelleen varmaan se että on ensimmäistä kautta ulkomailla. Stranallahan noita näyttöjä Liigastakin oli jo riittämiin.

yellowgreen

Luottopelaaja
Najman on ymmärtääkseni nöyrä, tiedostaa omat puutteet ja haluaa oppia. Jos oikeasti vähän katsoo pelejä ekoista peleistä näihin viimeisimpiin, niin kehitystä on tapahtunut kamppailuissa, sijoittumisessa ja monessa muussakin asiassa.
Sitoutunut pelitapaan ja nähtävästi valmennus ja urheilujohto uskoo, että tuolla asenteella Hölön opissa tässä on aikaa leipoa Adamista kova kakkossentteri meille.
Uskon, että Niemelän joukkueessa asenne ratkaisee, ja siitä on tässä lähihistoriassa näyttönä kaksi finaalipaikkaa, joten luotan homman täysin Hölön haltuun.

Itse en missään nimessä päästäisi Najmania lähtemään vaan olin helpottunut, kun Stransky lähti eikä Najman. Najman sopii mielestäni paremmin tähän joukkueeseen.

Pok

Tähtipelaaja

Jos Najman lähtisi ennen kuin on korvaaja hankittu, niin täytyisi laittaa Bau keskelle. Ketään muita sentterinä pelaamaan pystyviähän meillä ei ole ja juuri on Bau-Nättinen-akseli alkanut toimimaan. Ihan selvä homma on, että sentteristä ei luovuta, ellei toinen sentteri ole katsottu tilalle ja niiden löytäminen kesken kauden on äärimmäisen vaikeaa.

Pelisilmä

Vakiokokoonpanossa
Kaverihan parantaa kokoajan, tänäänkin 0+2 tehot. Mutta ei, luiskaan pitäisi laittaa.
Niin kyllähän ne tehot pysyy plussalla kun pelaa ykkös ylivoimaa. Kumpikin Jypin maaleista tuli merkkausvirheestä ja se mies joka maalit teki oli Najmannin mies. Katso vierestä kun hänen vartioima miehensä pisti maalin verkkoon.

Pelisilmä

Vakiokokoonpanossa
Noi Tsekit luule että puolustaja hoitaa maalin edessä olevan vapaan miehen. Vaikka pakit olisivatkin maalin takana.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Niin kyllähän ne tehot pysyy plussalla kun pelaa ykkös ylivoimaa. Kumpikin Jypin maaleista tuli merkkausvirheestä ja se mies joka maalit teki oli Najmannin mies. Katso vierestä kun hänen vartioima miehensä pisti maalin verkkoon.
Joo mikä Huttu sen maalin teki. Aivan yksin maalin edessä ja Najman sentterinä ties missä.

Soho

Tähtipelaaja
Posia siitä, että sai ketjunsa kanssa tuotua kiekkoa hyvin hyökkäyspäähän ja myös luotua paikkoja. Varovainen peukku ylöspäin tämän päivän osalta. Aloitusympyrässä huono tänäänkin.

punakone

Luottopelaaja
Kerro minulle ja muille mihinkä se Pelli lähti siittä maalin edestä..eikös jo f junnuissa ole kerrottu ETTÄ toinen pakki on aina maalin edessä..

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Eikä siinä mitään. Tämä voi riittää meille runkosarjassa mutta pleijjareissa käy kylmät Najmanin kanssa. Sanokaa mun sanoneen.

Soho

Tähtipelaaja
Eikä siinä mitään. Tämä voi riittää meille runkosarjassa mutta pleijjareissa käy kylmät Najmanin kanssa. Sanokaa mun sanoneen.
Tätä me ei vielä tiedetä. Lähiviikkoina varmasti ratkotaan se, että saako jatkaa kauden loppuun vai ei. Otteiden pitää parantua isosti, tämä viikonloppu oli pieni askel eteenpäin, mutta ei vielä vakuuta tarpeeksi. Eiköhän Ilves tee ratkaisunsa ennen joulua tämän suhteen. Case-Stransky näytti sen, että liipasinsormi on herkällä ja Tillukin on ihan hereillä.

Laituria en rupeaisi Najmanista odottelemaan, koska kamppailuasenne ei tule siihen ainakaan riittämään. Tulosta pitää tulla sentterinä tai sitten ulos. Helevetin vaikea homma sekin Tillulle, sillä armotonta kakkosketjun sentteriä ei markkinoilta tule helposti löytymään.