Eetu Fucking Mäkiniemi
Luottopelaaja
Siisti Civicci.
Siisti Civicci.
Tänään ei kyllä pitäisi mahtua pelaamaan.
Tämän tyyliseltä pelaajalta odottaisi rohkeutta napsun enemmän. Sitä kautta voisi luoda jotain konkreettista uhkaa. Ei riitä virheiden välttely.Eihän tämä huonosti pelannut, mutta ei mitään uutta elementtiäkään tuonut. Sellanen tasanen suorittaja kuitenkin jolta ei pahemmin virheitä tule. Tänään tarvittasiin kyllä jotain muuta kentälle, siis tappamisen meininkiä joltain pelaajalta.
No kyllä ykkössentterile on aika pieni tavote, että pelaa nolla nollaa. Eri juttu kuin aikaisemmin kolmosessa, silloin riitti tuo. Kyllä itse odotan myös jotain tulosta Najmanin vitjalta, siellä pelaa meidän paras pistemieskin. Ja etenkin, kun katsoo noita 3-4 ketjujen nimiä.Riittää, kunhan ykkönen ei ota omiin.
Ylivoimalla isketään ja tasakentällisin muut kentät tekevät tulosta.
En odota Najmanilta ihmetekoja.
No kyllä ykkössentterile on aika pieni tavote, että pelaa nolla nollaa. Eri juttu kuin aikaisemmin kolmosessa, silloin riitti tuo. Kyllä itse odotan myös jotain tulosta Najmanin vitjalta, siellä pelaa meidän paras pistemieskin. Ja etenkin, kun katsoo noita 3-4 ketjujen nimiä.
Juu ei, mutta kaksi kenttää tuolta nousee esiin ”tulosketjuina” ja toinen on tuo Najmanin vitja. Komppaan ylempää, että kerran taululle ja oma pää tyhjänä niin olen oikein tyytyväinen.Inhorealismia.
Onnelsi ei olla yhden ketjun varassa.
Najman ollut elämässään kovemmissakin paikoissa. Luotetaan, että tänään löytyy pari napsua varastosta.Najman on ollut niin heikko viime peleissä, etten odota ihmeitä.
Toki Lööke on ollut vahvassa vireessä ja Ratinenkin ajoittain saa kovia suonenvetoja. Najmanista huolimatta nämä kaksi voivat iskeä tulosta. Ketjun päähenkilöltä en odota kuin luotettavaa oman pään peliä.
Najman ollut elämässään kovemmissakin paikoissa. Luotetaan, että tänään löytyy pari napsua varastosta.