Soho
Tähtipelaaja
Ilmeisesti jotain keskustelu käytiin, mutta raha ratkaisi.
Aika jännä....
Ilmeisesti jotain keskustelu käytiin, mutta raha ratkaisi.
Aika jännä....
Juuri vasta ulkomaille lähtenyt option sopimuksessaan omaava kaveri, joka johtaa seuransa pörssiä kuudella pistellä & ainoa huhunnut on luokkaa "Jatkoajan hakuuammunta."
Nyt ainakin Elite vahvistaa Oksasen vaihtavan seuraa ensi kaudeksi.
Jos Oksanen haluaisi olla kunnianhimoinen, niin silloin Ilves on oikea valinta. Tie auki änäriin tykkikauden jälkeen. Näppilän reeneissä luistelu uudelle tasolle.Olisi hieno kiinnitys, mutta SaiPa ja KooKoo ovat varmasti kintereillä myös. Noista joukkueista irtoaisi varma kärkiketjun ja ykkösylivoiman paikka. Ilveksessä menisi ketjuun 1, 2 tai 3. Ylihintaa ei kannata enää KHL:n joukkopaon jälkeen maksaa.
Baptisten korvaaja?
Baptisten korvaaja?
Nikolishin reenaa jo ens kautta varten?Luultavasti tulee KHL:stä..näin olen ymmärtänyt/kuullut huhuja..
Kuullut myös nimiä, mutta varmaa yksittäistä en. Onko kyseessä pelaaja, joka pistäisi naapuripalstan sekaisin ?Luultavasti tulee KHL:stä..näin olen ymmärtänyt/kuullut huhuja..
Ei kai nyt Ojamäki sentään ole tulossaKuullut myös nimiä, mutta varmaa yksittäistä en. Onko kyseessä pelaaja, joka pistäisi naapuripalstan sekaisin ?
Baptisten korvaaja? Ei Lehterä viimeks kummoinen snaipperi ollut kun hänen pelejään olen katsellutLehterä
Tuli just somen ihmeellisessä maailmassa vastaan video ens kauden huhuista ja siinä toden totta oli Lehterä -> ilvesLehterä
Tuli just somen ihmeellisessä maailmassa vastaan video ens kauden huhuista ja siinä toden totta oli Lehterä -> ilves