38 Special
Luottopelaaja

NHL maksaa SM-liigaseuroille vuosittain miljoonia euroja – vain yksi seura jäi ilman siirtokorvauksia
NHL vie SM-liigan parhaat pelaajat. Samalla Suomeen virtaa vuosittain miljoonien potti kasvattajarahaa.

Eikös Rädystä ja Lööfistä se reilut 200 k€ napsahtanut.Saatiinko Mannisen palkkaamis rahaa paljon?
Eikös Rädystä ja Lööfistä se reilut 200 k€ napsahtanut.
Eikös Rädystä ja Lööfistä se reilut 200 k€ napsahtanut.
Saarelasta kilahti 60% myös.
Ja Nyman.Vielä mahdollisia NHL-sopimuksia ainakin Mäntykivi (50 %) ja Matinpalo (25 %)
Saarelasta 75%
Matinpalo (25 %)
Eikös näillä jo yhden Mannisen maksa…Saarelasta kilahti 75% myös, jos tuo tasajako maan sisällä pitää paikkaansa.
Lööfistä olisi tullut 60% ja Rädystä 25% siirtokorvauksesta.
Johanssonista ja Zherenkosta ehdittiin napata 100% ennen maasäännön muutosta.
Noniin, tässähän se on. Eli jos maa vaihtuu niin sitten 40%. Maan sisällä tasan 25% per kausi.![]()
NHL maksaa SM-liigaseuroille vuosittain miljoonia euroja – vain yksi seura jäi ilman siirtokorvauksia
NHL vie SM-liigan parhaat pelaajat. Samalla Suomeen virtaa vuosittain miljoonien potti kasvattajarahaa.www.is.fi
katso liitettä 4958katso liitettä 4959
Niinhän minä sanoin. Heistä yhteensä se reilu pari satkua.Ei, ks. edellinen viestini.
Räty: $285 000 x 0,25 = 71 250
Lööf: $285 000 x 0,60 = 171 000
Niinhän minä sanoin. Heistä yhteensä se reilu pari satkua.
Eikös näillä jo yhden Mannisen maksa…
Mitenkäs jako muuten menee niissä tapauksissa, että pelaaja vaihtaa seuraa kesken kauden?
Jos muistan oikein lukeneeni, niin helpointa näissä kesken kauden siirroissa on vuokrata pelaaja loppukaudeksi pysyvän siirron sijaan, koska tällöin paperisotaa tulee paljon vähemmän. Ja näin myös käytännössä aina toimitaan. Eli näin ollen Matinpalo olisi ollut Ässissä lainalla loppukauden silloin vaihtokauppakaudella (ja Peltomäki Ilveksessä), eli sen kauden NHL-korvaus menisi kokonaan Ilvekselle.
Matinpalostakin siis 50%, jos tekisi NHL-sopimuksen, mitä itse kyllä epäilen.
Ai niin perkele saadaan sille Manniselle luistimet ja mailatkin….Siihen päälle vielä kuusinumeroinen summa Tikan SHL-option käytöstä.