Klar för Mora – talar ut om uppbrottet i Finland: ”Fick aldrig en chans där borta”
Albin Grewe hittade inte rätt i Finland – nu hoppas han få en skjuts i karriären i Mora.hockeysverige.se
Grewe halusi itse lähteä koska ei halunnut odottaa eikä saanut kunnon mahdollisuutta.
Ketä tässäkin sitten uskoa. Tuntuu kyllä välillä, että on selkeät suosikkipelaajat, jotka saavat vastuuta tasosta huolimatta. Sitten on " tapaus Antoset ", jotka kopitetaan ties mistä syystä.Liigasta lähtenyt hyökkääjä manasi taivaltaan Suomessa - "Asiat eivät menneet niin kuin kuvittelin tai kuin minulle kerrottiin" - SuomiKiekko
Ilveksessä pelanneen Albin Grewen urakka Liigassa jäi näiltä osin vain neljään otteluun. Pelaaja jätti tamperelaiset äskettäin ja nyt hän edustaa HockeyAllsvenskanin Mora IK:ta. Vaikka visiitti tamperelaisseuraan jäi lyhyeksi, teki ruotsalainen kuulemma kaikkensa. Hän avasi Tampereelta...www.suomikiekko.com
Kyllä se Grewen kohdalla meni aikalailla näin. Kiukutelkoon siellä Ruotsissa.Ilves Podcastissa pari sanaa Grewestä osuvasti jo puhuttiinkin. Jos ei tuon ikäisellä kaverilla löydy nöyryyttä ja pidempää pinnaa odottaa paikkaa auringossa, niin hyvä vain, että päästiin nopeaan sopuun.
Eli paino sanoilla "asiat eivät tainneet mennä ihan niin kuin pelaaja itse ajatteli...". Että kävellen edariin ja silleen.
Jep. Hyvä merkki "änäriin tähtäävästä nuoresta", kun työnteko ja puurtaminen ei sitten kiinnostakaan.Kyllä se Grewen kohdalla meni aikalailla näin. Kiukutelkoon siellä Ruotsissa.
Kyllä, kaksipiippuisia asioita. Itse ymmärrän Greweä täysin.Voi sen nähdä niinkin ettei tavoitteellinen oman arvonsa tunteva tekijä suostu jäämään pidemmäksi aikaa mikäli homma ei näytä siltä mitä on luvattu. Kehitysvuodet odottamassa vuoroaan eivät ole parhaita päätavoitteen saavuttamisen kannalta. Suomalainen on liiankin nöyrä ja protestanttinen hyväksyen tilanteensa ja valmis kärsimään.
Tarjottu paikkaa myös vauhdin hakemiseen KooVeesta, mutta ei löytynyt nöyryyttä tähän.Ilves Podcastissa pari sanaa Grewestä osuvasti jo puhuttiinkin. Jos ei tuon ikäisellä kaverilla löydy nöyryyttä ja pidempää pinnaa odottaa paikkaa auringossa, niin hyvä vain, että päästiin nopeaan sopuun.
Eli paino sanoilla "asiat eivät tainneet mennä ihan niin kuin pelaaja itse ajatteli...". Että kävellen edariin ja silleen.
Tampereella olisi ollut tarjolla ykkösketjun paikka KOOVEEssa ja sen jälkeen vaikka ykkösketjun paikka Ipassa. Eikös siellä Hakametsän seinällä vielä lue: "Tekeminen ratkaisee kaiken"?...
Vaihtoehdot on saada heikommassa joukkueessa ja sarjassa isompaa roolia tai jäädä Ilvekseen odottelemaan, tuleeko roolia vai ei. Itse pelaajana olisin tehnyt saman kuin Albin. Peliaika ja vastuu on loppujen lopuksi se, mikä kehittää.
...
Pelaajahan sen itse rivien välissä ja osin riveilläkin sanoo: Agentti sanoi, että tämä ei näytä hyvältä cv:ssä. Varmasti olisi tosiaan saanut täällä isoa peliaikaa Mestiksessä ja onnistuessaan paikan vakirosterissa Ilveksessä.
Ja tämä visiitti näillä statseilla näyttää?
Nythän agentti voi myyntipuheissa kuitata Ilveksen CV:ssä:
- Valmennus totaalisen sekaisin, ei ollutkaan valmennukseltaan sitä mitä korulaisein mainostettiin
- Halusi jättää uppoavan laivan
- Kukaan ei sopeutunut valmennuksen pelityyliin, ei myöskään Grewe