Tai sitten Rover palaa jääkiekkoon ja pelipaikkoja tulee lisää.Meinasin just kirjoittaa, että johtavan analyytikon näkemys pelistä on hieman vanhanaikainen. Pelipaikattomuuden perään huutelevat nykyään. Ja varmaan se onkin tulevaisuutta myös kiekossa.
Itse näkisin, että voi olla aika samanlainen pelaajatyypiltään mitä Panumies, mutta jopa vielä paremmilla ominaisuuksilla. Olen jo erittäin innoissani tästä hankinnasta.Ei ole hyökkääjä, joka elää tehoilla, mutta tekee tärkeää työtä niiden eteen, jotka tehoilla elävät.
Lisäksi taklaa, blokkaa ja raastaa.
katso liitettä 1250
Itse näkisin, että voi olla aika samanlainen pelaajatyypiltään mitä Panumies, mutta jopa vielä paremmilla ominaisuuksilla. Olen jo erittäin innoissani tästä hankinnasta.
Ja lisäksi meillä on Panu, Supi, Joona, Konnakin mennee tähän fyysisesti pelaaviin, vaikka ominaisuudet erilaisia. Ilmeisesti myös nuorissa tulokkaissa on ruutia, ihan hyvää muutosta kyllä. Ehkä ei olla ihan pelkkiä lapasia ja huutolaispoikia ens kaudella
Älä huoli, kyllä me täältä ne puutteet saadaan lukea sitten kun kausi alkaa.Onko puutteet sitten pelisilmässä, kun muuten vaikuttaa täydelliseltä paketilta?
Scouting reportin mukaan saattaa joskus pakottaa peliä ja tehdä huonoja valintoja.Onko puutteet sitten pelisilmässä, kun muuten vaikuttaa täydelliseltä paketilta?
Veikkaan, että saadaan uusi fanien lemmikki tästä Grewestä!
Sekin tietty. Itse en nyt hirveästi pisteitä odota, mutta peräänantamatonta taistelua ja likaista työtä joukkueen eteen.Toivottavasti ei ole faneilla liian kovat odotukset.