Jakpot
Luottopelaaja
Haatanen pelannut sitäpaitsi Pelicansissa ainakin vasenta laitaa.
Näyttäisi tälläkin kaudella vasenta laitaa pelanneen.
Ja Eliten tiedoissa myös lukee "LW".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haatanen pelannut sitäpaitsi Pelicansissa ainakin vasenta laitaa.
Itse veikkaan, että löytää aluksi paikkansa kolmoskentästä Borgin (tai kuka onkaan kolmossentteri) oikeana laiturina.Voidaanko siis olettaa, että Hölö on luvannut toisen kärkikenttien oikean laidan paikoista Haataselle ja tästä syystä Ikoselle ei tarjottu sitä kannattajien vaatimaa yksivuotista sopparia?
Jos näin oletetaan, asetellaan Haataselle aika isoja saappaita jo ennen aloituskiekon tiputtamista. Ainakin itse tiedän, keneen häntä tulen vertaamaan.
Ylipäänsä righteja ei ole kuin Jasek, Lööke, Haatanen ja Lantta hyökkäyksessä. Senttereiden osalta tuo on hyvä tilanne, laitureiden ei. Tässä tilanteessa Haatanen on varmasti kolmessa kärkiketjussa.Itse veikkaan, että löytää aluksi paikkansa kolmoskentästä Borgin (tai kuka onkaan kolmossentteri) oikeana laiturina.
Totta kai, jos hyvät näytöt, niin nousee kärkikenttiin. Rightin puolen laitureitahan ei ole kuin Lööke ja Haatanen, varana Laurell mikäli edes jatkaa.
No kuulostaahan se nyt vähän samalta kuin Ratisen 50p haaveilut.Ai miksi ei? Eihän 26v nyt ole vielä mitään.
Ei kai Haatasestakaan 50 pistettä ole kukaan uskaltanut edes toivoa. 31p olisi jo uusi ennätys, ja iso parannus menneeseen kauteen.No kuulostaahan se nyt vähän samalta kuin Ratisen 50p haaveilut.