Pöllö
Vakiokokoonpanossa
Ei saa myös unohtaa äärimmäistä geometriapäätä vaativaa maalia jossa kiekko kulki epäsuoran matkan vastustajan pään ja perseen kautta.Ilmaveiviyritys nevö foget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saa myös unohtaa äärimmäistä geometriapäätä vaativaa maalia jossa kiekko kulki epäsuoran matkan vastustajan pään ja perseen kautta.Ilmaveiviyritys nevö foget.
Hieno pelaaja. Arvostan hänen panostaan Ilveksen paidassa. ("Hyvää jatkoa, jos oma ei riitä". Piispa Pulkkisesta)
"Ilves-puolustaja Aleksi Elorinne ei tiedä vielä ensi kauden osoitettaan, mutta sen mies osaa vahvistaa, että Ilveksessä ura ei jatku. Elorinne muistelee lämmöllä aikaansa Ilveksessä ja haluaa päättää sen ajanjakson urallaan pronssimitali kaulassa. "
Ilmaveivistä en olisi niin varma, mutta aivan 100% varmuudella nähdään Spin-o-rama tai jalkakynä. Luultavasti molemmat!Nähtäisiinkö tänään vielä kerran ilmaveiviyritys? Tai edes jalkakynä tai spin o rama?
Allu olisi kyllä ansainnut muutaman kauden jossain kivassa alppikylässä hyvällä liksalla.Hieno mies. Erätauko haastattelussa antoi isot pisteet ja kehut ajalleen Ilveksessä ja koko Ilves-yhteisölle. Ensi kaudesta ei varmuutta, kun että ura jatkuu ja mieluiten ulkomailla.
Hieno mies. Erätauko haastattelussa antoi isot pisteet ja kehut ajalleen Ilveksessä ja koko Ilves-yhteisölle. Ensi kaudesta ei varmuutta, kun että ura jatkuu ja mieluiten ulkomailla.
Vähän jäi itselle kuva, että olisi halunnut jatkaa täällä. Noh, kaikkea hyvää Allulle jatkoon
”Olo on tyhjä ja mieli on kiitollinen. Tästä kropasta jätettiin kaikki kentälle. Jos joskus pronssin voi voittaa, niin näin. Koko organisaatiolle, faneille ja meille pelaajille tämä on iso mitali. Pieni askel kohti kirkkainta. Sinne Ilves on matkalla. Nämä kokemukset ovat Ilvekselle tulevaisuudessa elintärkeitä, sillä niin moni pelaaja jatkaa tässä”, Elorinne kuvaili.
”Ilveksen pelurihenki ja pilke silmäkulmassa ei ole pois kamppailuista tai menestyksestä. Pelasimme rennolla fiiliksellä parasta kiekkoamme. Lähestyminen ilon ja mahdollisuuksien kautta on Ilveksessä vahvasti läsnä. Se on jättänyt minuun ison jäljen. Paras tulos ei tule aina hampaat irvessä ja väkisin vääntämällä. Sen Ilves opetti minulle.”
”Ihan poikkeuksellista, että olen saanut pelata tuollaisen yleisön edessä. Yhteisöllisyys ja saamamme tuki on näkynyt ruokakaupoissa ja päiväkodeissa. Näkyy Ilves-pipoja ja -paitoja, päiväkodissa lasta viedessä lapset ovat olleet siellä aivan innoissaan. On tuntunut, että olen saanut olla osa jotain yhteistä tavoitetta ja unelmaa. Siitä olen erittäin kiitollinen”, Elorinne tunnelmoi.
– Tietysti joukkuetta harmittaa, että ei päästy finaaleihin, mutta tämä oli kuitenkin Ilvekselle ensimmäinen askel. Se kirkkain mitalikin tulee varmasti pian ja minä olen silloin Eemelin fanipaita päällä katsomossa.![]()
Aleksi Elorinne: ”Tämä on ollut unohtumatonta aikaa minulle” – Tampereen Ilves
Sunnuntaina pronssijuhlaan päättynyt Ilveksen kausi päätti ainakin toistaiseksi myös puolustaja Aleksi Elorinteen taipaleen Ilveksen riveissä. Uhrautuvalla pelitavalla ja välittömällä persoonallaan ilvesläiset hurmannut ”Allu” oli pelin jälkeen Ilves-klubilla kiitollinen ajastaan Ilveksessä...www.ilves.com
Hieno pelaaja, hienompi ihminen