Kai sitä nyt yhden vois kolmesta läpiajosta laittaa pussiin. Toki, yhdestä ruli rankkari kun sai keppiä käsille mutta silti.Kauden paras peli. Laidalla pystyy hyvin käyttään luisteluaan. Ketjun vois pitää kasassa hetken. Kun tulee paljon paikkoja, rupee tulee maalejakin...
Sopii myös, jos omistaa isänsä maalintekotaidot.Hemmetti, kun omistaisi veljensä Aleksin maalintekotaidot.
Toki voisi, mutta pelin kääntänyt rankkarimaali oli tosiaan yhden niistä tulos. Toisaalta homman voisi kääntää niin, että miksi ne "kovemmat maalintekijät" osaa hakea noita läpiajopaikkoja?Kai sitä nyt yhden vois kolmesta läpiajosta laittaa pussiin.
Onneksi on tämä foorumi niin valmennusin saa välillä dataa missä kannattaa peluuttaa mitäkin pelaajaaLaitaan siirto vaikuttaa hyvältä ratkaisulta, pelasi parhaan pelinsä.
Nimenomaan.Onneksi on tämä foorumi niin valmennusin saa välillä dataa missä kannattaa peluuttaa mitäkin pelaajaa
Ja pelaajatkin saa vähän sähinää peliinsä kun lukee forkkaa!
Kai sitä nyt yhden vois kolmesta läpiajosta laittaa pussiin. Toki, yhdestä ruli rankkari kun sai keppiä käsille mutta silti.
Parempi viimeistely tarvitaan ja uskon, että se vielä löytyy. Olen samaa mieltä siitä, että enemmän huolisani olen kavereista, jotka ei ikinä paikoille pääse.Onhan Saarela hyvä. Jos saa viimeistelyn kuntoon ja upottaa edes osan läpiajoista niin olisi vielä parempi mutta, paljon enemmän olen yleensä huolissani pelaajista jotka eivät edes saa paikkoja.
Onhan Saarela hyvä. Jos saa viimeistelyn kuntoon ja upottaa edes osan läpiajoista niin olisi vielä parempi mutta, paljon enemmän olen yleensä huolissani pelaajista jotka eivät edes saa paikkoja.
No, Saarelan kohdalla tämä vanha viisaus "niin pitkään ei ole syytä huoleen, kun on paikkoja" alkaa kyllä kohtaa menettää merkityksensä. Paikkoja on ollut 1,5 vuotta, mutta tulos on edelleen sama - heikko.
No, Saarelan kohdalla tämä vanha viisaus "niin pitkään ei ole syytä huoleen, kun on paikkoja" alkaa kyllä kohtaa menettää merkityksensä. Paikkoja on ollut 1,5 vuotta, mutta tulos on edelleen sama - heikko.
Saarela on ykkösvaihto alivoimille, ja on breikkaamisen kynnyksellä. Laitaan siirto oli hyvä. Tästä miehestä tulee olemaan paljon iloa tällä kaudella jo! Ikää hänellä on muuten vasta 20. Mestis-puheet ovat todella kaukana todellisuudesta.Jos ei ala laidalla uppoon, niin Liuksialan kanssa vaihto hetkeksi. Juholla tulee Mestiksessä maaleja hyvää tahtia. Näkis tuleeko Saarelalla siellä mihin tahtiin.
Pari matsia mestiksessä voisi tuoda tarvittavan itseluottamuksen.Saarela on ykkösvaihto alivoimille, ja on breikkaamisen kynnyksellä. Laitaan siirto oli hyvä. Tästä miehestä tulee olemaan paljon iloa tällä kaudella jo! Ikää hänellä on muuten vasta 20. Mestis-puheet ovat todella kaukana todellisuudesta.
Pari matsia mestiksessä voisi tuoda tarvittavan itseluottamuksen.
Ei Saarela noin paljoa viime kaudella päässyt läpiajoihin. Itellä löytyy luottoa. Uskon, että tulee tekeen yli 10 maalia tällä kaudella. Maali tai kaks ni kyllä se siitä lähtee