Antti Saarela

Torski

Tähtipelaaja
No ei kyllä tosiaan ollut heikko pelisilmä, ainakin mitä itse muistan.

Saarelan lähtö on kyllä harmi, mutta onhan tuo varmaan korvattavissa. Olisin silti pitänyt joukkueessa.
Sitä se nimenomaan oli. Kun vähän muistelee tätä tai viime kauttakin niin yleensä 2vs1 hyökkäykset meni aivan pehvalleen, ratkaisut oli usein mitä ihmeellisempiä ja yleensä logoonkin meni. Avopaikat hukkasi usein.

Ettei nyt monille olisi käynyt niin, että Arenapeli ja loppukausi hieman sokaissut porukkaa?

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Sitä se nimenomaan oli. Kun vähän muistelee tätä tai viime kauttakin niin yleensä 2vs1 hyökkäykset meni aivan pehvalleen, ratkaisut oli usein mitä ihmeellisempiä ja yleensä logoonkin meni. Avopaikat hukkasi usein.

Ettei nyt monille olisi käynyt niin, että Arenapeli ja loppukausi hieman sokaissut porukkaa?
Tuosta viimeisistä kohdasta, niin kirkkain muistikuva itselle Antista on viimeisen paikallisen jälkeiseltä lokakuiselta launtailta Nordiksella. Peli oli varmaan jotain 3-0, mutta Antti hallitsi kiekkoa ihan kuinka lystäsi ja loi vaikka kuinka monta maalipaikkaa. Lopulta teki maalinkin. Olin paikan päällä, ja tuossa kohtaa oli kannatuskin vähän vähentynyt, sillä peli tosiaan pitkälti menetetty eikä porukkaakaan ollut hirveästi. Siinä sitten lähinnä seurasin miehen otteita, ja olin vakuuttunut. Myös Parikka oli tuossa pelissä hyvä. (OT)

El Reino

Tähtipelaaja
Antin puutteet olivat hehtaaripyssyn lisäksi syötöissä. Poikittaissyöttö takatolpalle tuli usein rightin pelaajalle leftille tai toisinpäin, jalkoihin tai vain liian myöhään ja liian pieneen kulmaan.

Jakpot

Luottopelaaja

Saarelan lähtö on kyllä harmi, mutta onhan tuo varmaan korvattavissa. Olisin silti pitänyt joukkueessa.

Ei montaa syöttö omille pelissä saa. Kulmissa menee maalinkiertämiseksi ja suojaamiseksi, kaverin lapaa ei löydy kuin vahingossa.

Mutta tuo luistelu on se kova ase, millä jatkossa maalimäärät tulevat olemaan kovia, kun tarkkuutta vähän saa laukauksiinsa.

tynamo

Luottopelaaja
Saarela oli Virtasen ohella toinen keväällä kovia kokenut Ilves-peluri. Väläytteli menneellä kaudella, mutta ei esittänyt mitään sellaista, mitä ei kyettäisi korvaamaan.

Saarelan peliasento on omintakeinen ja vakaa. Pystyy hyvällä liikeellä ja suojauksella pitämään kiekkoa. Miinuksena heikko pelisilmä ja kova mutta epätarkka laukaus. Jos mies saa jostain hommattua pelisilmän, niin tulee olemaan liigatasolla 40+ pisteen tekijä.

Slite

Luottopelaaja

Kyllä se on. Muutenhan tietysti ei liigaa enää pelaisikaan, koska muut ominaisuudet ovat hyvää tasoa. Itse veikkaan ensi kaudeksi 35-45 pisteen kautta, jos pääsee sydänongelmista täydellisesti eroon.

Rantsukoff

Luottopelaaja
Ei ole vieläkään treenikunnossa. Kunpa pystyisi edes uraa jatkamaan. Laiturin paikalla ei paistanut mitenkään huono pelisilmä. Hyviä ratkaisuja teki järjestäen. Sentteriksi miehestä ei taida olla.

pelikirja

Luottopelaaja
Ei ole vieläkään treenikunnossa. Kunpa pystyisi edes uraa jatkamaan. Laiturin paikalla ei paistanut mitenkään huono pelisilmä. Hyviä ratkaisuja teki järjestäen. Sentteriksi miehestä ei taida olla.
Ei kai se laiturin paikalta paistakaan ku ei tarvinnu kellekkään syöttää.Kyllä pelisilmä/syöttötaito on hänen ehdottomia heikkouksia.Kaikkea hyvää hänelle.

El Reino

Tähtipelaaja
Ei kai se laiturin paikalta paistakaan ku ei tarvinnu kellekkään syöttää.Kyllä pelisilmä/syöttötaito on hänen ehdottomia heikkouksia.Kaikkea hyvää hänelle.

Antti oli laiturina Ilveksen pelitavassa hyvä täsmäase luisteluvoimansa ansiosta. Myös Virtasen Lukon pelitavassa uskon hänen olevan omimmilaan juuri laiturin tontilla ja haastattelun perusteella tulkitsin, että hän olisi luopunut aiempien vuosien ehdottomuudesta saada pelata nimenomaan sentterinä.

Ilves97

Luottopelaaja

En nyt muuten ota kantaa tähän pelisilmä-asiaan, mutta eiväthän nuo boldaamani nyt liity pelisilmään yhtään mitenkään.

Torski

Tähtipelaaja
En nyt muuten ota kantaa tähän pelisilmä-asiaan, mutta eiväthän nuo boldaamani nyt liity pelisilmään yhtään mitenkään.
Ei toki, upotin nuo vain näköjään jostain syystä samaan lauseeseen.

Mutta helposti korvattavissa oleva pelaaja joka on jo käytännössä korvattu

ifor74

Luottopelaaja
Itse uskon että on maalipörssin TOP10 tällä kaudella. Vähän jäi piippuun Ilveksen vierailu varsinkin viime kauden sairastelun takia mutta uskon että Antista tulee vielä kova ukko.

Onnea Raumalle kunhan ei Ilveksen kustannuksella!!

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Jos katsoo miten Ilveksen entiset pelaajat ovat Ilvestä vastaan onnistuneet viime kausina, niin melkein voisi vetoa lyödä että vähintään yhden hatun Saarela tekee meitä vastaan.
Jos tekee vanhasta muistista Tapparaakin vastaan saman niin eiköhän tuon kestä.