Arttu Pelli

Eliteprospectiin projectedin mukaan tasan sama pistetahtii kun viimekaudella

Sitä se kolmen pisteen ilta tekee. Ennen viime peliä oli alle 16 pisteen kausitahdissa.

EDIT: Ja korjataan vielä sen verran, että projected nyt 24 pistettä 60 pelissä, joka ei ole tasan sama kuin viime kaudella(24/58) :)

On kyllä uskomattoman huono pelaaja tällä hetkellä. Päivän kohokohdat, kun lähti hienosti kuskaamaan oman maalin takaa kiekkoa. Lopulta sitten veti katolleen vastustajan sinisellä. Toinen oli, kun Blichfeld vei omalla sinisellä kiekon kuin tikkarin lapsen suusta. Mitä tekee Pelli? Katsoo siniviivalle, että onko tuomarilla käsi pystyssä.

Tamia lainaten, mä häpeän!

Itse olen kyllä jossain määrin tykännyt Pellin viime aikaisista otteista. Jalallahan Pelli on ihan priima tasoa tähän sarjaan.

Suurin heikkous mielestäni on laukaus ja tietynlainen kovuuden puute kamppailuissa, tätä toki selittää osittain kääpiökoko.

Ei Arttu se ykkösheppa ole kärkipään jengissä, jos ajatellaan kiekollista pakkia, mutta kuitenkin laadukas peluri kakkoslinjaan.

Kolmas kausi menossa jo täällä, kyllä tästä Artusta on vaan mulle kuoriotunut jo ILVES. En laittais pahitteeks jos matkis Parikkaa seurauskollisuudessa.

Itse olen kyllä jossain määrin tykännyt Pellin viime aikaisista otteista. Jalallahan Pelli on ihan priima tasoa tähän sarjaan.

Suurin heikkous mielestäni on laukaus ja tietynlainen kovuuden puute kamppailuissa, tätä toki selittää osittain kääpiökoko.

Ei Arttu se ykkösheppa ole kärkipään jengissä, jos ajatellaan kiekollista pakkia, mutta kuitenkin laadukas peluri kakkoslinjaan.

Kolmas kausi menossa jo täällä, kyllä tästä Artusta on vaan mulle kuoriotunut jo ILVES. En laittais pahitteeks jos matkis Parikkaa seurauskollisuudessa.
Kyllä tuo ihan perus kiekonkäsittelykin tuntuu välillä olevan vaikeaa. Menee häsläämiseksi ja touhu näyttää usein siltä kuin olisi valtava kiire tai paine päällä vaikka sellaista ei olisi lähimaillakaan.

• Tykkää
Reactions: kcr
Takaisin