IhanJuniori
Junioripelaaja
No ihan pikkusen on menty eteenpäinPaljon on pelli parantanut marraskuusta!
Ei ole lähellekkään niin hazardi enää omissa ja hyökkäyspäässä tapahtuu.
No ihan pikkusen on menty eteenpäinPaljon on pelli parantanut marraskuusta!
Alkukaudesta Pelli oli niin suurissa vaikeuksissa omissa, että mun oli todella vaikea tajuta miten Pelli ylipäätään pystyy pelaamaan puolustajana.Joo ei taida ihan pärjätä maalinedessä tietyille vastustajan vääntäjille mutta yleisesti ottaen parantaa koko ajan kokonaisvaltaisesti.
Sen verran paljon erikoistilanteita että jäi peliaika pieneksi. Laiskarapu ei erikoistilanteissa yleensä kentällä ole.Putosiko jossain kohdassa kun on vain 11 minskaa peliaikaa?
Uskaltaisin ilman mitään tietoa veikata että on kipeenä.Mitäs tää on tehnyt joutuakseen kokoonpanon ulkopuolelle? Ei ainakaan mikään huilaustauko ole kyseessä.
Eiköhän tässä nyt hyödynnetä vain rotaatiota.Mitäs tää on tehnyt joutuakseen kokoonpanon ulkopuolelle? Ei ainakaan mikään huilaustauko ole kyseessä.
Mielestäni myös juurikin näin. Sieltä tulee paperilla liigan heittämällä nimirikkain hyökkäyskoneisto vastaan, jolla (pl. Vesalainen) on klikannut lähiaikoina. Kahdessa edellisessä IFK-pelissä voiton takana on ollut melkoinen puolustustaistelu ja Rautasella on enemmän annettavaa oman sinisen sisällä.Eiköhän tässä nyt hyödynnetä vain rotaatiota.
Ehkä ajateltu, että Rautasta tarvitaan tänään enemmän kuin Pelliä.
Mun lemppari hymyMatsilähetys katsomosta kohtaan 2h 58m 44s -> ja kattokaa herran reaktiota palven ratkaisumaaliin . Pakko tykätä, oli myös mainio tänään ihan jäänkin puolella!
Myös minun ja jonkun Ilves pelaajan (selviää Yearbook vastauksista)Mun lemppari hymy
Pellistä hymyineen ja olemuksineen tulee vähän mieleen eräs meillä vielä viime kaudella kiekkoillut ja nykyään Sveitsissä vaikuttava hyökkääjä.Matsilähetys katsomosta kohtaan 2h 58m 44s -> ja kattokaa herran reaktiota palven ratkaisumaaliin . Pakko tykätä, oli myös mainio tänään ihan jäänkin puolella!