Soho
Tähtipelaaja
Cody Kunyk?
No hei...
Jos tässä huhussa on jotain perää, niin tämä on Kristof tai Chlapik. Näistä karsin veikkaukseni ensin mainittuun.
Cody Kunyk?
Miksi olisi juuri nuo?No hei...
Jos tässä huhussa on jotain perää, niin tämä on Kristof tai Chlapik.
Miksi olisi juuri nuo?
Onhan se näinkin. Chlapik kyllä kakkosentteriksi itselle kävisi.Kolme ekaa liian kovia. Broadhurst ja Audette menossa P-Amerikkaan.
Sebok Kärppiin, Platzer Tapparaan. Ishkakov P-amerikkaan.
Ihan tällaisella karsimisperiaatteella tulin näihin nimiin.
Kristoffin sopimus Kärpissä jatkuu.
Ei ole sentteri.Simon Stransky?
Ainakin viimeisessä pelissä pelasi keskellä ja merkattu C/W. Tosin aloitusprosentti on jotain 40% luokkaa ja muutenkin kaipaisin hieman kovempaa jannua.Ei ole sentteri.
Vielä ei varmistusta ole, mutta luottavainen olen toiseen lähteeseeni joten ensimmäinen vinkki:
1. 2138
Cerveny maalit 21 ja pisteet 38 tällä kaudella runkosarjassa.Vielä ei varmistusta ole, mutta luottavainen olen toiseen lähteeseeni joten ensimmäinen vinkki:
1. 2138
21 reppua ja 38 pistettäVielä ei varmistusta ole, mutta luottavainen olen toiseen lähteeseeni joten ensimmäinen vinkki:
1. 2138
Ei ole. Vahingossa/sattumalta näköjään osui tämä kaavake häneen .Cerveny maalit 21 ja pisteet 38 tällä kaudella runkosarjassa.
Ja kaudestahan ei mainittu, koska täällä on pelannut eli voi olla myös aiemmin liigassa pelannut ?Ei ole. Vahingossa/sattumalta näköjään osui tämä kaavake häneen .
Ja kaudestahan ei mainittu, koska täällä on pelannut eli voi olla myös aiemmin liigassa pelannut ?