Bannit, varoitukset yms

Teme-74

Luottopelaaja
Kyseinen käyttäjä oli jo aiemmin höpötellyt New World Order -juttuja sopivan paikan tullen. Tällä kertaa samaa tasoa jutut joka riiitti bänniin.
Mmm. Sopiva paikka tommoselle vois olla vaikkapa Ilveksen Pelitapa Topic. Sori ny tuli vähä oftopicia mutta ku Raipe ja Saipaki voitti ja olutki uppoo...

RanskanIlves

Luottopelaaja
Kiva kuulla että olut maistuu muillekin.
Mmm. Sopiva paikka tommoselle vois olla vaikkapa Ilveksen Pelitapa Topic. Sori ny tuli vähä oftopicia mutta ku Raipe ja Saipaki voitti ja olutki uppoo...

Kaalasen Timo

Rivipelaaja
Kaalasen Timolle päivän porttikielto kielenkäytöstä, taustalla aiempia varoituksia
Uteliaisuuttani kysyn että mistä kielenkäytöstä ja mitä aiempia varoituksia?

Ja Ihanjuniorin kannattaisi varmaan mennä kanssa välillä suihkuun ja nukkuun eikä haista täällä foorumilla 23 tuntia vuorokaudessa laukomassa näitä nerokkaita kommentteja jokaseen mahdolliseen väliin.

Cigaro

Luottopelaaja
Pelisilmä huhuilee jatkossa toisaalla. Huhuja oli paljon ja niistä osumatarkkuus hyvin pieni.
Ei ollut mielestäni oikein linjassa ja oikeasuhtainen tämä päätös, jos ikibanneille lähti suoraan. Täällä kuitenkin edelleen vipeltää @Genoway @Häijään muurari @Quinn @Yönritari ja muita huhuilijoita, jotka ovat enemmänkin trollailijoita, kuin mitään tosimielellä kirjoittavia. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Pelisilmällä lähti vähän keulimaan, kun innostui mahdollisesta Tietäjän roolistansa. Siitä olen samaa mieltä, että joku muikkarihan (varoitus tai jäähy) pitää antaa, jos YP:n mielestä homma lähtee väärille raiteille. Sehän on ylläpidon rooli, ei moittimista tietenkään siitä.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Ei ollut mielestäni oikein linjassa ja oikeasuhtainen tämä päätös, jos ikibanneille lähti suoraan. Täällä kuitenkin edelleen vipeltää @Genoway @Häijään muurari @Quinn @Yönritari ja muita huhuilijoita, jotka ovat enemmänkin trollailijoita, kuin mitään tosimielellä kirjoittavia. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Pelisilmällä lähti vähän keulimaan, kun innostui mahdollisesta Tietäjän roolistansa. Siitä olen samaa mieltä, että joku muikkarihan (varoitus tai jäähy) pitää antaa, jos YP:n mielestä homma lähtee väärille raiteille. Sehän on ylläpidon rooli, ei moittimista tietenkään siitä.
Selvennyksenä, Pelisilmällä on kahden viikon loma.