Pok sanoi:Pakkohan tässä on mahdollisuus antaa,vaikka se rightin pakki olisi ollut se Teemu Kesä suoraan eläkkeeltä,koska muita ei enää tule,mutta ennakko-odotukset (26-vuotias puolustaja,joka ei ole onnistunut vakiinnuttamaan paikkaansa SM-liigan tasoisessa AHL:ssä vuosien yrittämisestä huolimatta) tosiaan ovat siinä,että vaikeuksia on mahtua pakistoon.
kcr sanoi:2000-luvulla Ilveksessä pelanneita, joilla kokemusta ECHL:sta lähimenneisyydestä ennen Ilvekseen tuloaan:
Mikko Kuparinen, Jan Kobezda, Matt Smith,
Jason Bonsignore, Tomas Slovak, Matt Nickerson,
Eric Werner, David Bararuk, Dustin Johner,
Dan Hacker, Troy Milam, Mark Lee,
Nils Bäckström, Ryan Glenn.
Lisäksi liuta näitä, joilta jäi ne vähäisetkin pelit pelaamatta kuten Jeff Brown, Lucas Lawson, Greg Coburn jne.
Pieni on onnistumisprosentti, jos tätä vasten haluaa tutkia.
iiipaaa sanoi:Isossa kaukalossa vähän enemmän aikaa kun pienessä joka on hyvä asia Blaken omasta mielestä.
Miten mulla tulee noista otsikoista aina mieleen "Riki Sorsan veli"VP sanoi:Kesselin mietteet Ylelle:
http://yle.fi/urheilu/sm-liigaan_saapunut_nhl-tahden_veli_ihmiset_aliarvioivat_meita/7807623
Bilbo sanoi:Onko joku ollut seuraamassa miehen otteita harjoituksissa?
Toivottavasti sopeutuu nopeasti Liigaan. Itse en kuitenkaan odota hänestä liikoja.
"Kessel liikkui tänään reeneissä aivan ok-tasolla ja antoi napakoita syöttöjä. Miinuspuolena sanoisin, että saapui tuhdissa kunnossa kylmään Pohjolaan. Onko sitten urheilullisuuden puutetta vai ajatteliko, että kylmässä maassa on rasvakerroksesta hyötyä. Nähtäväksi jää pystyykö liikuttamaan jalkaansa ripeästi vielä matsin loppupuolella vai painaako ylimääräiset kilot. Toivotaan parasta." Nimimerkki Kunto Jatkoajan puolella.Bilbo sanoi:Onko joku ollut seuraamassa miehen otteita harjoituksissa?
Toivottavasti sopeutuu nopeasti Liigaan. Itse en kuitenkaan odota hänestä liikoja.