Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

Mikä mielestäsi meni väärin siinä mitä kirjoitin ?
Ja huom. .. kirjoitin TÄSSÄ tilanteessa.. en samassa mitä silloin tai edes yhtä pahassa.
Niin missä ”tässä tilanteessa” . Tässä tilanteessa ei ole mitään samaa kuin 10 vuotta sitten. Ei yhtään mitään. Paitsi kiukuttelu kun ei voitettu mestaruutta. Ja ilmeisesti että sinulla on taas mennyt johonkin luotto

Niin missä ”tässä tilanteessa” . Tässä tilanteessa ei ole mitään samaa kuin 10 vuotta sitten. Ei yhtään mitään. Paitsi kiukuttelu kun ei voitettu mestaruutta. Ja ilmeisesti että sinulla on taas mennyt johonkin luotto
Tässä että on isot epäilyt seurajohtoa kohtaan. En minä tätäkään ketjua tänne luonut. Tyytymättömyys on isoa .. jos et näe sitä niin en voi sille mitään.

Ja edelleen.. minulle pronssikin olisi lopulta riittänyt tästä kaudesta. Arvostan näitä pronsseja isosti.

Tässä että on isot epäilyt seurajohtoa kohtaan. En minä tätäkään ketjua tänne luonut. Tyytymättömyys on isoa .. jos et näe sitä niin en voi sille mitään.

Ja edelleen.. minulle pronssikin olisi lopulta riittänyt tästä kaudesta. Arvostan näitä pronsseja isosti.
Edelleen ymmärrän että kaikkia harmittaa ja mun seitsemän vuotiasta lasta kiukuttaa kun ei taas voitettu. Mutta urheilu on tällaista. Mikä mayhem täällä olisi ollut syyskuussa jos Tillu olis vaihtanut KooKoon kanssa kokoonpanoja. Ja tuonut siihen vaikka ne Mattilan veljekset päälle. Ei tämä nyt siitä jäänyt kiinni, että meillä ei ollut kilpailukykyinen kokoonpano tai että joku ei olis yrittänyt kentällä tai toimistolla. Kun täältä lukee, että olisi helvetin helppo hankkia joku tähtipelaaja, kun rahaa saa sponsseilta, niin miksi nämä sankarit ei rakkaalle Ilvekselle kerää vaikka puolta milliä ja lähetä Timolle sillä ehdolla, että signaa tänne jonkun staran. No niinpä…

Ei tämä nyt siitä jäänyt kiinni, että meillä ei ollut kilpailukykyinen kokoonpano tai että joku ei olis yrittänyt kentällä tai toimistolla. Kun täältä lukee, että olisi helvetin helppo hankkia joku tähtipelaaja, kun rahaa saa sponsseilta, niin miksi nämä sankarit ei rakkaalle Ilvekselle kerää vaikka puolta milliä ja lähetä Timolle sillä ehdolla, että signaa tänne jonkun staran. No niinpä…
Mistä se sit jäi kiinni? Mun ja aika monen muun mielestä se jäi nimenomaan siitä kiinni (taas), että joukkue ei ollut kilpailukykyinen, kun tietyille paikoille ei hommattu puuttuvia palasia.

Ja onko käynyt mielessä, että ne sponsorit eivät välttämättä sitä rahaa keräisikään Timolle, koska se vika on nimenomaan Timossa ja/tai ylemmässä portaassa?

Jatkoajan mukaan Seppä sanonut näin osakastilaisuudessa:

"On varmasti hyvä käydä sitten perusteellinen keskustelu siitä, että hyväksytäänkö me sitten oikeasti se, että jos tehdään oikeasti strateginen valinta, että meillä on vaikka joka vuosi tietty määrä, kaappale määrä omia junioreita siinä organisaatiossa säännöllisesti pelaamassa meidän joukkuessa, niin hyväksytäänkö me sitten se tilanne, että me ei sitten välttämättä olla jonakin vuonna playoffseissa ollenkaan. Se on helppo hyväksyä tässä tilanteessa, kun se on teoreettinen asia, mutta jos käytännössä ajaudutaankin siihen tilanteeseen, että sitten sitä urheilusta menestystä ei tule, niin pitääkö se tavallaan sitten se meidän yhteisön mielipide edelleen paikkansa sen arvovalinnan suhteen, että se ei sitten rupee horjumaan se asia siinä."

En sitten osaa sanoa paikkaansa pitävyyttä, mutta ei ihme, jos junnutkin muualle valuu.

Ja joo voidaan argumentoida, että mikä menestys? Ollaan top 4:ssä 5 kertaa oltu ja se on hyvä saldo, mutta ei sen kuuluisi riittää.

Mitä menestystä? Käydään pronssipeli välillä häviämässä välillä voittamassa. Vittu mitä lässytystä.

Jos Rajala vetää porkkanahousut jalkaan lopetan Ilveksen miesten edustuksen seuraamisen kunnes johto on vaihtunut.

Saa ottaa talteen.
Sama täällä. Mua vituttaa toi linjaus yli kaiken muutenkin.

Kaikesta huolimatta mun mielestä muuten meidän johto on tehnyt hyvää työtä, mutta tuo linjaus, missä ei haluta ottaa ulkopuolelta rahoitusta pelaajiin ja samaan aikaan ei olla valmiita maksaan Ikosille ja Rajaloille markkinahintaista palkkaa, niin vesittää kaiken muun hyvän tekemisen.

Kaikki muu hyvä työ menee vessan pöntöstä alas jos tämmöisissä asioissa perseillään niinkuin oikein huolella olan takaa.

Aivan järkyttävää touhua suoraan sanottuna.

Edelleen ymmärrän että kaikkia harmittaa ja mun seitsemän vuotiasta lasta kiukuttaa kun ei taas voitettu. Mutta urheilu on tällaista. Mikä mayhem täällä olisi ollut syyskuussa jos Tillu olis vaihtanut KooKoon kanssa kokoonpanoja. Ja tuonut siihen vaikka ne Mattilan veljekset päälle. Ei tämä nyt siitä jäänyt kiinni, että meillä ei ollut kilpailukykyinen kokoonpano tai että joku ei olis yrittänyt kentällä tai toimistolla. Kun täältä lukee, että olisi helvetin helppo hankkia joku tähtipelaaja, kun rahaa saa sponsseilta, niin miksi nämä sankarit ei rakkaalle Ilvekselle kerää vaikka puolta milliä ja lähetä Timolle sillä ehdolla, että signaa tänne jonkun staran. No niinpä…
Itse sinä kiukuttelet kun kaikkeen ei olla tyytyväisiä.
Kohta 10 vuotta olen uskonut, luottanut ja antanut aikaa.
Pronssejakin saavutuksina juhlinut.
Ja ihmeellä se mestaruus olisi tullut tuolla erikoistilanne pelaamisella.. pronssiin olisin taaskin ollut tyytyväinen.

Viimeksi muokattu:
Eipä tähän touhuun ole oikeen enää mitään sanottavaakaan. Se on tullut lausunnoista selväksi, että todellista menestystä ei tällä urheilujohdolla tulla saavuttamaan. Heille menestys on top-4 runkosarja ja pronssi.

Saattaisin ymmärtää tälläistä pöhöttyneisyyttä, jos oltaisiin joku takavuosien Kärpät tai mouhot. Mutta me ollaan Ilves, kuka ei modernina aikana ole saavuttanut mitään ja nälkää saavuttaa ei päättäjillä ole. Palataan osaltani asiaan kun muutoksen tuulet on puhaltanut. Tämmöistä olemassaoloon tyytymistä en jaksa kannustaa kuin kotisohvalta.

Yhtälö on enemmän kuin helppo. Signaa Rajala kunnon hinnalla, jätä alaketjuihin raijaamatta maaseudulta joku karvaperse -> täytä tämä paikka omalla juniorilla.
Seppä sanoisi tähän että sitten vain täytyy hyväksyä se tosiasia ettei ehkä olla pleijareissa. :)

Jos Ilveksen johto on tähän tyytyväinen ja mitään konkreettista muutosta ei tapahdu niin olkoot sitten niin. Ei Ilves ole minulle mitään velkaa mutta en minäkään Ilvekselle.

Kannattajan osa on se vaikein. Mihinkään et juurikaan voi vaikuttaa mutta eroonkaan et tästä pääse.
Pelaajat siirtyvät toisiin seuroihin, Kalto jättää, Hölökin valmentaa vielä ties missä muualla.. ehkä jopa Tapparassa jonain päivänä. Me taas ei voida tuosta vaan alkaa kannattamaan jotain toista seuraa.. ei ainakaan Liigan sisällä. Sitä voi toivoa Myrrälle mestaruutta mutta ei KooKoon mestaruus miltään lopulta tuntuisi.. ainut olisi tosiaan Myrrä, Meskanen ja pääsisi ilkkumaan Tapparan sulamista somessa.

Eli me kannatamme Ilvestä tai emme enää jaksa olla kiinnostuneita koko touhusta.
Erittäin hyvin sanottu siellä perällä! :ilves: Kiitos, kuitti ja nimi alle.

Yhtälö on enemmän kuin helppo. Signaa Rajala kunnon hinnalla, jätä alaketjuihin raijaamatta maaseudulta joku karvaperse -> täytä tämä paikka omalla juniorilla.
Kyllä sinne halvalla sen karvaperseen saa.. jättää ne Mestis-tason neppailijat hankkimatta ylihintaan.
KooKoon ja Saipan alaketjuista voi katsella valumallia.
Ei yritä siis rakentaa neljää kolmosketjua.

Ilves on valinnut stragediansa.. eikun srategiansa siis.. mennään sillä. Ei jatkuva poukkoilukaan mihinkään johda. Tämä linja on hyväksi ja toimivaksi katsottu.

Niin tai älä kiinnitä kuutta ketjua. Yhden paikan voi jättää sille junnullekin kilpailtavaksi, ilman että sen tarvitsee koko runkosarjaa pelata.

Seppäkin voisi hyväksyä tosiasian, että jättäisi nämä kiekkoasiat muille ja pitäytyisi itse lampaiden parissa. Parempi kompetenssi taitaa siihen olla.
Ei taida juuri muilla liigaseurojen puheenjohtajilla olla NHL-pelejä kuin meidän Sepällä ja mouhojen Leinosella. Kai se Seppä jotain kiekostakin tietää.

Ja Jyrkin lammasbisnes on enemmänkin biotaloutta. Ja erittäin kannattavaa.

Ei taida juuri muilla liigaseurojen puheenjohtajilla olla NHL-pelejä kuin meidän Sepällä ja mouhojen Leinosella. Kai se Seppä jotain kiekostakin tietää.

Ja Jyrkin lammasbisnes on enemmänkin biotaloutta. Ja erittäin kannattavaa.

Mitäs sitten? Kaveri oli poissa ammattikiekon parista kuinka kauan, joku 20v? Asiat muuttuu sinä aikana.

Kun täältä lukee, että olisi helvetin helppo hankkia joku tähtipelaaja, kun rahaa saa sponsseilta, niin miksi nämä sankarit ei rakkaalle Ilvekselle kerää vaikka puolta milliä ja lähetä Timolle sillä ehdolla, että signaa tänne jonkun staran. No niinpä…

Kertoo vähän argumentin ohuudesta jos vedetään tällaisiin äärimmäisyyksiin. Kukaan ei ole puhunut puolesta miljoonasta mitään, eikä tuollainen ole edes realistista. Esimerkiksi Joona Ikosen kohdalla on noussut esiin luku 20k euroa, mikä on huomattavasti pienempi määrä. Mielestäni Ilvekseltä olisi jo pitänyt tuon verran löytyä joustoa, mutta viimeistään ilman tuota typerää periaatetta ettei rahaa kerätä yhteistyökumppaneilta, olisi tuon "puuttuvan" 20 tuhatta todennäköisesti saanut vaivatta kasaan. Ei puolta miljoonaa, vaan 20 000.

Esimerkiksi Joona Ikosen kohdalla on noussut esiin luku 20k euroa, mikä on huomattavasti pienempi määrä. Mielestäni Ilvekseltä olisi jo pitänyt tuon verran löytyä joustoa, mutta viimeistään ilman tuota typerää periaatetta ettei rahaa kerätä yhteistyökumppaneilta, olisi tuon "puuttuvan" 20 tuhatta todennäköisesti saanut vaivatta kasaan. Ei puolta miljoonaa, vaan 20 000.
Aika helvetin monta lukua tässäkin huhussa pyörii. Totuutta ei tiedä kuin Joona ja agenttinsa. En ikinä usko, että jäi 20 000 eurosta kiinni.

Takaisin