Brett Bulmer

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Vs: Brett Bulmer

Battery sanoi:
Bulmer haluaa auttaa Ilveksen mestaruuteen asti - Jatkoaika.com

http://www.jatkoaika.com/Haastattelu/bulmer-haluaa-auttaa-ilveksen-mestaruuteen-asti/184163

"Luistelun ja vahvuuden Bulmer luettelee myös omiksi vahvuuksikseen."

El Reino

Tähtipelaaja

Bulmer vaikuttaa tulleen tänne oikealla asenteella. NHL-ura ei ole auennut ja nyt haetaan uutta nousua. Toivottavasti hölmöilyt jäävät väliin, koska mitään tappelijaa ei kaivata.

Artsi

Luottopelaaja

sämpylä sanoi:
Onko kukaan käyny kattoon harjotuksia miltä miehen otteet vaikuttavat?
Mielenkiinnolla odotan itsekin, mutta keskiviikkona joka tapauksessa menen katsomaan kaverin esityksiä.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja

Artsi sanoi:
sämpylä sanoi:
Onko kukaan käyny kattoon harjotuksia miltä miehen otteet vaikuttavat?
Mielenkiinnolla odotan itsekin, mutta keskiviikkona joka tapauksessa menen katsomaan kaverin esityksiä.

Pientä toivon kipinää Bulmerin onnistumisesta Liigassa herättää "lajitoverin" onnistuminen Suomessa, eli Jukurien Budish on pelannut varsin mallikkaasti. Bulmer vielä inasen kovempi ainakin papereilla mitattuna.

ipa1970

Luottopelaaja

Minä kun luulin että näillä pelaajavaihdoksilla pyritään vahvistamaan joukkuetta eikä päinvastoin. Mistä ne näitä löytää!! Kuin Byers eli Wahlia huonompi. Taas yksi "luisteluvoimainen" löytö. Kuten tapana näistä ipaulkeista on sanoa, "annetaan aikaa". Voi helvata!!!

Jalkapallo

Vakiokokoonpanossa

ipa1970 sanoi:
Minä kun luulin että näillä pelaajavaihdoksilla pyritään vahvistamaan joukkuetta eikä päinvastoin. Mistä ne näitä löytää!! Kuin Byers eli Wahlia huonompi. Taas yksi "luisteluvoimainen" löytö. Kuten tapana näistä ipaulkeista on sanoa, "annetaan aikaa". Voi helvata!!!
Nyt pyytäisin hieman kärsivällisyyttä, ekat 2 erää Euroopassa kaverilla alla. ;D

Ipa41

Vakiokokoonpanossa

"Iso, vahva ja ilkeä." Siis mitä mä olen lukenut?!?! Iso oli, mutta helvetin löysä ja neiti oli. Nyt voin jo sanoa, että hän tulee floppaamaan.

Oksetti katsella Bulmerin peliä. Selkä suorana veteli jatkuvalla syötöllä ja puolustaminen ei kiinnostanut pätkän vertaan. Paikkoja oli, mutta vedot oli mitä oli. Näyttäisi edes, että kiinnostaisi pelata.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

Aika paljon tuntuu jengi antavan negaa miehelle. Pelimiehen vikaa on, se on selvä. Selvästi huomasi kaverista, että ei ole vielä sisällä pelisysteemissä, eikä voikkaan olla. Näkisin tämän syyksi siihen, että esitys tänään oli suhteellisen vaisu, koska ratkaisut eivät tulleet selkärangasta.

El Reino

Tähtipelaaja

Bulmer oli tänään huono parista väläytyksestään huolimatta. Hänelle tämä oli kuitenkin kauden ensimmäinen peli, joten maltti on valttia. Kaksinkamppailujen ja kiekonkäsittelyn perusteella tällä on kuitenkin mahdollisuudet nousta ihan kunnon vahvistukseksi.

SaulBrother

Luottopelaaja

Hyvin ilvesmäistä haukkua pelaaja jo heti ekassa pelissä. Annan aikaa ainakin kymmenen peliä. Omaan silmään oli pari hyvä paikkaa ja hieman ruosteessa on kaveri vielä, mutta eiköhän tästä saada ihan kelpo vahvistus.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja

Niin..Ilves voittaa pelejään, vaikka kovimmat vahvistukset tekevät vasta tuloaan. Eikös tämä lupaa aika hyvää ?

Kaukosäädin

Guest

Omin silmiin näytti, että Bretti pelasi todella safetyä ja varmistellen. Pyrki pysymään pelin sisällä eikä höntyillyt, hötkyillyt ja räiskynyt ympäri ämpäri. Ei karvauksessa, keskialueella, eikä omassa päässä.

Laukaus ei ole joukosta erottuva, ei myöskään liike. Paikoin suojasi kiekkoa hyvin. Valju kuva jäi miehestä, mutta antaa näyttää koska tosiaan pelasi mielestäni hieman liikaa ajatellen.

Micera

Guest

Ipa41 sanoi:
"Iso, vahva ja ilkeä." Siis mitä mä olen lukenut?!?! Iso oli, mutta helvetin löysä ja neiti oli. Nyt voin jo sanoa, että hän tulee floppaamaan.

Oksetti katsella Bulmerin peliä. Selkä suorana veteli jatkuvalla syötöllä ja puolustaminen ei kiinnostanut pätkän vertaan. Paikkoja oli, mutta vedot oli mitä oli. Näyttäisi edes, että kiinnostaisi pelata.

Tääläpä kärsivällisiä ollaan taas niih.. vähän jotain rajaa.. ekaa kertaa eurooppalaises pelitavassa, kauden eka peli, ja onko edes viikkoo ollu mukana harkoissa.. on varmaan yhden pelin perusteella nii h-vetin järkevää alkaa tuomitseen pelaajaa sysipaskaksi. Tulkaa vaikka 5 pelin jälkeen haukkuun pelaajaa jos on aihetta. VMP! Siis kommentit.. no mut mielipiteensä kullakin. Ite sanon että parempi tästä tulee kuin Wahlin kohdalla

Åkerman

Vakiokokoonpanossa

Kaukosäädin sanoi:
Omin silmiin näytti, että Bretti pelasi todella safetyä ja varmistellen. Pyrki pysymään pelin sisällä eikä höntyillyt, hötkyillyt ja räiskynyt ympäri ämpäri.

Katseltiin selvästi samaa peliä, juurikin näin. Semmosta totuttelua ja jäähyä lukuunottamatta järkevää peliä. Ja suojasihan se kulmassa kiekkoa pariin kertaan aika vahvasti.

Pelejä tää herra vaatii alle ja niitä onneksi on tässä tulossa. Ihan mukiinmenevä aloitus. Hyvä tästä vielä tulee.

Artsi

Luottopelaaja

Ihan paska jätkä. Karri vaan ei ymmärrä kiekosta mitään: http://www.aamulehti.fi/urheilu/ilves-kaskija-kehui-bulmerin-pelikasitysta-ja-muisteli-javanaisen-vanhaa-viisautta/

Pok

Tähtipelaaja

Mun mielestä pelasi ihan ok pelin.Ainakaan itselleni ei jäänyt sellaista toivotonta kuvaa mitä joistain vahvistuksista on jäänyt heti ekasta nähdystä pelistä lähtien.

Toki jos odotusarvo on joukkueen ratkaisupelaajassa,niin sinne on vielä matkaa.Itse en sellaista odota pelaajan historian tuntien.Sen sijaan odotan,että pelaaja on liigatasoa ja sitä hän mielestäni tänään oli ja mielestäni on hyvät mahdollisuudet siihen,että on jatkossakin.