Näkemättä läski!Lihavakin vielä
Onko tilanne nyt se, että kun huhuissa sama pelaaja sekä Tapparaan että Ilvekseen niin ei pysty ihan vielä kehuun tai haukkuun pelaajaa. Varovasti voi sanoa ainoastaan, että 33-vuotias jo aika vanha. Ja vähän lihava.
No ei sieltä ne rahat vaan lopu. Rahamiehiä omistajina jotka kuittaavat kyllä jos on tarve.Kyllä tapparalla paukkuu lompakon nyörit jos sinne menee. Onhan siellä ovet käynyt jo aikalailla. -400k ja mestaruus 23-24 kaudelta. Kohta voidaan sanoa, että mestaruudet tulee pyrrhoksen voitoilla. Kyllä tällä menolla rahat loppuu vielä.
Kyllä ja mekin oltiin just melkein konkurssissa!Kyllä tapparalla paukkuu lompakon nyörit jos sinne menee. Onhan siellä ovet käynyt jo aikalailla. -400k ja mestaruus 23-24 kaudelta. Kohta voidaan sanoa, että mestaruudet tulee pyrrhoksen voitoilla. Kyllä tällä menolla rahat loppuu vielä.
Tekeminen ratkaisee kaiken. Ilvesläisten keksimä sanonta, jota muut toteuttaaJa eikös siellä ollut osakeantikin nyt syksyllä, rahaa lapataan sisään kottikärryillä ovista ja ikkunoista.
Luuletko että tänne voitaisiin saada joku joka on tehnyt tällä kaudella Ruotsin pääsarjassa 10+ maalia?Mä en kyllä ymmärrä miksi Klingberg Ilvekseen hankittaisiin. Meillä on jo omasta takaa alaketjujen tehottomia hyökkääjiä niin paljon että oikein hirvittää. Ikää alkaa olla ja ura vahvassa laskukiidossa, niin itse näen tässä enemmän uhkaa kuin mahdollisuutta.
Sentteriä tuo rosteri suorastaan huutaa, eikä enää yhtään laituria alaketjuihin. Tällä kaudella 17 ottelua ja tehot 2+0. Näillä statseillako paikataan kuralla olevaa secondary scoringia?
Lisäksi on varmaan vanhojen näyttöjensä takia ihan helvetin kallis.
Vaarallisesti lihava!Näkemättä läski!
En. Siksi kääntäisinkin katseeni Pohjois-Amerikkaan ja etsisin sentteriä enkä laituria.Luuletko että tänne voitaisiin saada joku joka on tehnyt tällä kaudella Ruotsin pääsarjassa 10+ maalia?
Ikävä kyllä turhan usein Pohjois-Amerikan sentterit ovat laitureita Liigassa. Plus eivät osaa aloittaa paikallisten pilkkimestarien ohjauksessa.En. Siksi kääntäisinkin katseeni Pohjois-Amerikkaan ja etsisin sentteriä enkä laituria.
Joo tällä kaudella on vain 2+0Mä en kyllä ymmärrä miksi Klingberg Ilvekseen hankittaisiin. Meillä on jo omasta takaa alaketjujen tehottomia hyökkääjiä niin paljon että oikein hirvittää. Ikää alkaa olla ja ura vahvassa laskukiidossa, niin itse näen tässä enemmän uhkaa kuin mahdollisuutta.
Sentteriä tuo rosteri suorastaan huutaa, eikä enää yhtään laituria alaketjuihin. Tällä kaudella 17 ottelua ja tehot 2+0. Näillä statseillako paikataan kuralla olevaa secondary scoringia?
Lisäksi on varmaan vanhojen näyttöjensä takia ihan helvetin kallis.
Ihan tosissaanko vertaat Ikosta ja Klingbergiä…?Joo tällä kaudella on vain 2+0
Eli yksi maali enemmän ja yksi piste vähemmän kuin Joona Ikosella joka kuitenkin otettaisiin kirkuen vastaan.