Carl Klingberg Ilvekseen kaudella 2024-2025?

Vahva

Vakiokokoonpanossa
Jossain Tappara-uutisessa oli mun muistaakseni maininta vaihtokaupasta (?). Tapparalta eilen ja tänään on ollut poissa kokoonpanosta Petteri Puhakka ja John Quenneville. Tuskin mitenkään voisi olla John, kun juuri tuli eli ainut kokoonpanon osalta mahdollinen olisi Puhakka. Kuulostaisi Tapparan kannalta aika riskivaihdolta heittää toiseksi tehokkain hyökkääjä meritoituneeseen, mutta tehot hävittäneeseen konkariin.

Asylum

Luottopelaaja
Jossain Tappara-uutisessa oli mun muistaakseni maininta vaihtokaupasta (?). Tapparalta eilen ja tänään on ollut poissa kokoonpanosta Petteri Puhakka ja John Quenneville. Tuskin mitenkään voisi olla John, kun juuri tuli eli ainut kokoonpanon osalta mahdollinen olisi Puhakka. Kuulostaisi Tapparan kannalta aika riskivaihdolta heittää toiseksi tehokkain hyökkääjä meritoituneeseen, mutta tehot hävittäneeseen konkariin.

No en jaksa uskoa, että tätä on tapahtumassa.

Edmund Kemper

Vakiokokoonpanossa
tuskin on puhakka lähdössä...

BanaaniKeisari

Luottopelaaja
Hauskaahan tässä on se, että Ilves, Tappara, Jukurit ja HIFK perässä, niin KUKAAN ei noteeraa HIFK:ta :D

Jotain on tapahtunut...
Jukurit on meemi ja HIFK vaan ihan sama kaliiperia eli siinä syy. Saa funktio katsoa peiliin ja käännellä kiviä löytääkseen ratkaisut tähän.

Samankaltaiset ketjut