Carl Klingberg Ilvekseen kaudella 2024-2025?

Status
Viestiketju on suljettu.

Asylum

Luottopelaaja
Kyllähän Ilveksellä 0-0-rouhijoita on. Tarve olisi jollekin, joka saisi hyökkäyspäässäkin tulosta aikaan ykkösketjun ja Svejkovskyn sekä muutamien pakkien lisäksi.

Niin, kyllä minä Klingbergin haluaisin nähdä ylivoimalla maalin edessä hakkaamassa roskat sisälle. Meidän nykyinen ”rouhijaosasto” on ihan kananmunakainalo-jengiä. Väisänen, Björkqvist, Könönen yhtä pehmeitä, kuin Lotus Soft Embo.

vivalavili

Luottopelaaja
Mä en vaan ymmärrä, että miten Klingberg lyötäisiin johonkin kolmos-neloskentän rouhijaksi? Miten voi olla niin hukassa osalla ymmärrys siitä, että mikä Liigan taso on ja millaisia pelaajia voi odottaa kesken kauden tähän sarjaan? Ei ole tehnyt SHL:ssä kymmentä maalia tällä kaudella, koska sattumoisin ne pelaajat jatkaa SHL:ssä. McDavidianne saatte edelleen odottaa, ne ei tähän Liigaan tule.

Asylum

Luottopelaaja
Mä en vaan ymmärrä, että miten Klingberg lyötäisiin johonkin kolmos-neloskentän rouhijaksi? Miten voi olla niin hukassa osalla ymmärrys siitä, että mikä Liigan taso on ja millaisia pelaajia voi odottaa kesken kauden tähän sarjaan? Ei ole tehnyt SHL:ssä kymmentä maalia tällä kaudella, koska sattumoisin ne pelaajat jatkaa SHL:ssä. McDavidianne saatte edelleen odottaa, ne ei tähän Liigaan tule.

Itse ainakin tarkoitin, että saadaan tuolta alakentistä noita tuhnuja ulos kokoonpanosta, mikäli Klingberg tulee. Lukittu ketjunumerointi nyt on muutenkin nykyään vähän kyseenalainen määritelmä.

Asylum

Luottopelaaja
Tapparan forkalla ”Anapoli” taas sitten: ”Eilen kuultuna huhua, että tulevalla viikolla olisi joku pelaaja muuttamassa perheineen Tampereelle ja Ilveksen vuokraamaan asuntoon. Eli kyseisellä pelaajalla olisi jo lapsiakin, joten varmaan hiukan kokeneempi seppä. Täsmäisikö se sitten tähän Klingbergiin?”

Toki nämäkään ei ihan niin kiveen hakattuja ole, kun ainakin joskus Tampereen jengit ovat vuokranneet myös toisiltaan asuntoja omia pelaajia varten.

Toutain

Luottopelaaja
Mä ehkä miettisin, että onkohan siihen jokin syy, että juuri tästä ukosta käydään kilpailua kärkiseurojen kesken sen sijaan, että luulisin, että voin käydä vain katsomassa tämän alkukauden statsit ja olla sen jälkeen viisaampi kuin useampi Liiga-joukkueen urheilujohtaja (ml. se tältä palstalta kovasti perseennuolemista vastaanottava Tappara...)

Levitön Äijä

Vakiokokoonpanossa
Edelleen Arvon Palstaystäviäni muistuttelisin tsekkaileen eräänkin koodinimi "Seksi-Lassen" statsit ennen Suomeen ja Hölön academyyn tuloa. Mitähän jos moinen ruåttinpoika ois noilla näytöillä aikanaan meille tuotu. Kyllä ois taas löytyny koko toimistonporukalle tuotteita Kenkä-Mikolta tai joltain muulta hyvin varustellulta jalkineliikkeeltä...

Ylivoima

Vakiokokoonpanossa
Tämän tason kaveri voi täysin päätyä liigassa ihan tulosyksikköön kärkiketjuihin kunnossa ollessaan ja motivaation olevan kohdillaan.

JärvisenPera

Luottopelaaja
Tuskin enää montaa tuntia tätä saagaa jäljellä. Eiköhän siellä kohta eka pamahda purku-uutinen kun Frölundan viestintätiimi toipuu krapulastaan ja sit sopimusuutinen kun meidän Toke tai Tappuran Toke saa kuvat muokattua

Slite

Luottopelaaja
Saattaahan näissä olla vielä jotain lääkärintarkastuksia sun muita ensin työlistalla ennen kuin julkaistaan.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen

Liitteet

• IMG_0094.jpeg
    IMG_0094.jpeg
    1,5 MB · kertaa luettu: 133
Status
Viestiketju on suljettu.

Samankaltaiset ketjut