Carl Klingberg

Ihmetellyt myös tätä Callen hehkutusta päivästä yksi tähän päivään.
Toki HYVÄ pelaaja kolmosen laitaan mutta varmasti tilinauha tuohon rooliin melkoinen.

Tämän kauden alku mitään sanomaton ja ikää karttuu.

Taitaa nimi Klingberg olla kuitenkin hänen tapauksessaan pelaajaa suurempi tuossa arvostus hypetyksessä.
Joo tollasia lähes pinna per peli -tekeviä voimalaitureita on Liiga pullollaan.

Ihmetellyt myös tätä Callen hehkutusta päivästä yksi tähän päivään.
Toki HYVÄ pelaaja kolmosen laitaan mutta varmasti tilinauha tuohon rooliin melkoinen.

Tämän kauden alku mitään sanomaton ja ikää karttuu.

Taitaa nimi Klingberg olla kuitenkin hänen tapauksessaan pelaajaa suurempi tuossa arvostus hypetyksessä.
Minä taas en yhtään ihmettele tätä sinun kommenttiasi.:D

Vasta sitten kun pelaaja poistuu meiltä ja pelaa muualla hyvin niin sitten nostetaan esille kyllä.
Tämä. Nyt jos Calle tekisi vaikka naapuriin sopimuksen 400k vuosipalkalla ja tekisi siellä heti jonkun 20+35 niin tämä sälli olisi ensimmäisenä täällä kiroamassa Tillun alimpaan helvettiin kun ei tarjottu 450k vaikka oli loukilla.

Tässä on vuosikymmenten aikana oppinut äärimmäisen paatuneeksi inhorealistiksi Ilvestä kannattaessa, että pahimmillaan meillä olisi Nättinen vol 2 rosterissa, jos nyt hiki päässä lätkästäisiin 1+1v lappu tassuun. Katsellaan nyt rauhassa miten pelit sujuu paluun jälkeen, kun kiirettä jatkon kannalta ei kerta ole, kun kerran Callekin täällä haluaisi jatkaa

Näinhän varmasti iso osa asiaa pohtiikin. Samaa on mietitty monen muunkin konkarin kohdalla, joiden hintalappu on ollut joka tapauksessa korkea ja riskit siten suuret.

Klingbergin kohdalla olisin halukas kuitenkin riskinottoon. Hän on näitä peräänkuulutettuja johtajia jäällä ja sen ulkopuolella. Sitoutuminen seuraan on kovaa luokkaa ja muutenkin persoona täyttä timanttia.

Vaikeita valintoja.

Voiko olla että klingillä oli vammaa jo alkuvaiheessa kautta ja lopulta joutui leikkaukseen? Se saattaa selittää vaisut pelit, mutta ei kai noista ole tietoa. Mahtava persoona kyllä.
Mulla joku tälläinen mielikuva asiasta jäänyt, että olisi jotain ongelmaa ollut jo alkukaudesta. Tämä on vaan mun harventuneen aivosoluverkoston tuotosta, joten väärässäkin voin nyt olla.

Takaisin