Carl Klingberg

Kommunikaatio ei kuulu T. Koskelan vahvuuksiin.
No ei.
Mutta luulisi siellä johdossa jonkun heräävän jos Calle tekee "Meset" alkavalla kaudella että miksei nää heput a) pysy Ilveksessä b) suorittaa hyvin muualla heti perään
(tiedän tiedän, tuskin huomataan)

Eipä kai kukaan, mutta koska Calle oli ehdottomasti yksi suosikkipelaajiani Ilveksessä ja mielestäni pirun kova juttu, että jatkossoppari saatiin tehtyä, niin itselle sen peliesitykset viime syksynä, niin harjoituspeleissä, CHL:ssä kuin liigassa, ennen loukkaantumista, olivat myös yksi lähiaikojen suurimpia yksittäisen pelaajan tuottamia pettymyksiä, niin mielenkiinnosta kysyn; Olisitko itse ollut valmis tekemään jatkoja sen syksyn esityksen perusteella?
Itse en puhu mistään pyöräergometrin tuloksista, kun en niistä mitään tiedä, mutta omaan silmään Callen peliesitykset viime syksynä olivat maallikon silmiin karmeaa katseltavaa.
En väitä, että ilman muuta olisin tehnyt jatkot. Paljon enemmän pitäisi tietää, mikä siellä oikeasti oli tilanne silloin kun päätös tehtiin; kuinka kallis sopimus Callella oli ja olisiko jatkossa ollut neuvotteluvaraa jne. Nyt näyttäisi kuitenkin siltä, että kävi vähän samalla lailla kuin vaikka Mesen kanssa. Toki vasta seuraava puoli vuotta näyttää, onko Callen tapauksessa joku harkkakauden suonenveto, "last dance", onhan sekin mahdollista.

Ps. Minä en ole enkä edes yritä esiintyä minään sopimusasiantuntijana, eikä mulla ole mitään sisäpiiritietoa sopimuksista saati pelaajien terveystilanteesta. Seuraan Ilvestä vahvasti tunnepohjalta ja siltä pohjalta mutuilen täällä omiani.
Tullessaan mukaan Calle sytytti joukkuetta ja kannattajia isosti. Tällaisia pelaajia ei ole joukkueessa koskaan liikaa. Uskon, että hän pystyy ottamaan samanlaisen roolin Porissakin - jos pysyy terveenä.

Täytyy sanoa että en viime kauden jälkeen olisi itse todellakaan tehnyt jatkoja. Enkä myöskään aikanaan Meskasen kanssa silloin syksyllä/vuodenvaihteessa kun jatkoja aletaan ruuvailemaan. Mese onnistui hienosti KooKoossa ja kiva jos Calle onnistuu Ässissä, toivottavasti ruuti on kuitenkin meitä vastaan märkää.

Takaisin