Carl Klingberg

Pok

Tähtipelaaja
Onhan tässä vähän arpaa tietysti, mutta ei tällainen kaveri olisi Suomeen saatavilla ilman pientä alhoa pelitasossa. Todella kovat meriitit, on NHL:ää ja MM-kisoja, Sveitsin liigaa ja KHL:ää.

Pakko uskoa, että tässä on se meidän kaivattu voimahyökkääjä ja on roolissaan Liigan parhaita.

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Tässäkö meidän seksi-Lasse kevääksi? Kyllä tässä hyvä fiilis on kun tällaisia hankintoja tekee Ilves ja kyykyttää HIFKiä ja Tapparaa.

Mikähän lie vaakakupin kääntänyt meille? Tuttu kaveri eli Borg valmiina, Arttu kehunut Ilvestä vai Tillun hunajainen ääni.

Tarinoissa Tappara on ollut mukana vain huutamassa hintaa korkeammalle. ;)

Soho

Tähtipelaaja
Tillu paini tähänkin soppariin option ensi kaudesta. Aika hyvin paikkailee näitä mokiaan tässä kyllä kesken kauden. Selkeästi tässä ollaan tekemässä jatkumoa Hölölle ensi kauden jengiin.

Johtavaa pelaajaa tästä nyt odotellaan. Ei riittänyt joulupukin lämpimät puheet, vaan valitsi oikean päädyn Nokia Areenalta tämä heppu.

38 Special

Luottopelaaja
Ei nyt mitenkään relevantti nosto, mutta julkaisi Instassa pitkän kiitos-tekstin Frölundalle ja samalla avasi lyhyesti omia fiiliksiä tänne siirtymisestä (..jos oikein ymmärsin):
"...nurkan takana on uusia seikkailuja, joista olen erittäin innoissani, ja mahdollisuus rikkoa tämä kaava ja jahdata jääkiekkoilijan haluamia huippuja. Se tulee olemaan Tampereen Ilves , josta minulla on hyvät muistot ja mielestäni sopii minulle kuin hanska!" :D

Toutain

Luottopelaaja
"...nurkan takana on uusia seikkailuja, joista olen erittäin innoissani, ja mahdollisuus rikkoa tämä kaava ja jahdata jääkiekkoilijan haluamia huippuja. Se tulee olemaan Tampereen Ilves , josta minulla on hyvät muistot ja mielestäni sopii minulle kuin hanska!" :D

:)

Ilves Tampereelta, josta minulla on hyvät muistot.

Val76

Luottopelaaja
"
Etuoikeus edustaa joukkuetta, jonka parissa on kasvanut, ei ole itsestäänselvyys. Unelma yhdistää kotona asuminen ja pelaaminen Ruotsin suurimmassa jääkiekkoseurassa – seurassa, joka on sydämessäni – kävi toteen. Nyt oli aika palata, vallata ja voittaa omien joukkuetoverieni kanssa!
Kaikki ei kuitenkaan mennyt niin kuin olin kuvitellut...

Pitkän fyysisen ja henkisen kamppailun jälkeen, jossa oli sekä huippuja että laskuja, kävi selväksi, että tämä olisi viimeinen kauteni Frölundassa. Tämä päätös osui yhteen yhden urani vaikeimmista vaiheista, jossa olin jumissa kaavassa, jossa suuret ponnistelut eivät johtaneet merkittäviin edistysaskeliin. Päivittäin valtava määrä energiaa kului siihen, että yritin pysyä Calle-na vastatuulessa.

Nyt eteeni on kuitenkin tullut uusi ja hyvä mahdollisuus, joka tarkoittaa, että minun täytyy jättää rakkaan Göteborgin turvallisuus, upeat joukkuetoverit ja mahtavat ihmiset ympäriltäni, perhe ja ystävät – sekä osa sydäntäni. Jääkiekko määrittää, missä jääkiekkoilija asuu, riippumatta siitä, kuinka paljon toinen vaihtoehto voi vetää puoleensa. Haikea päätös ei kuitenkaan tarkoita, ettei se olisi välttämätön ja oikea päätös kehon, mielen ja tulevaisuuden uran kannalta.

Kiitos kaikille Frölunda-perheen jäsenille tästä ajasta, kiitos perheelle ja ystäville, kiitos Göteborgille kaikesta, mitä olette minulle antaneet, ja kiitos siitä, että sain tulla kotiin ja olla oma itseni teidän parissanne. Olen aina teidän oma göteborgilaisenne ja Frölunda-fani.

Tämän sanottuani uudet seikkailut odottavat aivan nurkan takana, ja olen erittäin innoissani tästä mahdollisuudesta murtaa vanhat kaavat ja tavoitella niitä huippuja, joita jokainen jääkiekkoilija haluaa saavuttaa. Matkani jatkuu Ilveksessä Tampereella , josta minulla on hyviä muistoja ja johon uskon sopeutuvani täydellisesti!

Olen niin kiitollinen, että sain olla osa teitä kaikkia ❤️
Kaikkea hyvää teille kaikille, pidän teille peukkuja. Ja jollakin tavalla, näkemiin ❤️

Pitäkää huolta,
Calle"

CHATGPT

Meklari

Luottopelaaja
Vaikka nostin kriittisempää ajattelua myös niin kyllähän tässä luottoa on. Suorastaan himoittiin naapuriin ja useampi seura piti tarjouskilpailua. Pelannut myös pelkästään Liigaa kovemmissa sarjoissa junnuvuosien jälkeen. Voi olla jopa parempi versio Nädestä.

Lurkki

Rivipelaaja
Vielä kun olis Stransky laittamassa tälle syöttöjä maalille...
Plussia: Right, paino ja pituus, kokemus, menestys, mahdollinen taito iskeä rumia maaleja maalin edustalta sekä yleensäkin maaleja. Katsotaan mitä saadaan, ammattimies tässä kuitenkin on kyseessä.