Carl Klingberg

Toutain

Luottopelaaja
Kuinkahan tosissaan Jukurit oli mukana tässä? 270k osakeannista menisi aika suuri osa jo tähän ja kassa muutenkin varmaan suht tyhjä heikon katsojakeskiarvon myötä.

Tuskin oli missään kilpailussa mukana. Sieltähän tosin tiedotettiin juuri, että hyökkääjiä etsitään ja että markkinoilla on nimiä. Ei se tarjouksen jättäminen Klingbergille ihmeitä vaadi, mutta tuskin sillä Jukureiden tarjouksella lopulta mistään kisailtiin :)

Viimeksi muokattu:

Haikuri2

Rivipelaaja
Ei johdu toimittaja Rylanderista, joka julisti hänen menevän Tapparaan, vaan nämä isot ruotsalaismediat kertoivat Ilveksen, Tapparan, HIFK:n ja Jukureiden olevan perässä. Kaikesta jäi se kuva, että tiukimmin Klingbergiä tavoittelivat juuri tamperelaisseurat.
No jos noin on mennyt niin onko agentti huudattanut hintaa?

Toutain

Luottopelaaja
Varmasti yhteys oli ollut näihin seuroihin. Siitä voi olla matkaa vielä tarjouskisaan.
No mutta älkää nyt koittako selittää Tappara-yhteyttä tämän yhden göteborgilaistoimittajan tekosiksi, kun tästä Tapparan mukanaolosta tässä keississä on tiedot myös niiltä lehdiltä/toimittajilta, jotka olivat oikeassa siitäkin, että Ilvekseen tulee.

Sitä paitsi sä kirjoitit myös, että ei ole mitään tietoa, että Tappara olisi kiinnostunut.

Toutain

Luottopelaaja

No ei oikein sovi aikatauluun, kun agentti tai kuka olikaan kertoi nämä asiat toimittajille vasta silloin, kun keissi oli ratkennut, ts. vasta seuraavana päivänä siitä, kun Anna Klingberg oli seurannut IG:ssä, jolloin sopimus kaiken järjen mukaan oli jo syntynyt.

Vahva

Vakiokokoonpanossa
Päätös on tehty ennen Rylanderin twiittiä eli sen kautta ei mitään ole huudatettu. Varmasti agentti on yhteydessä moniin moniin eri tahoihin ja huudattanutkin jos huutajia on riittänyt.

Vahva

Vakiokokoonpanossa
No mutta älkää nyt koittako selittää Tappara-yhteyttä tämän yhden göteborgilaistoimittajan tekosiksi, kun tästä Tapparan mukanaolosta tässä keississä on tiedot myös niiltä lehdiltä/toimittajilta, jotka olivat oikeassa siitäkin, että Ilvekseen tulee.

Sitä paitsi sä kirjoitit myös, että ei ole mitään tietoa, että Tappara olisi kiinnostunut.
Pointtini oli että mitään tietoa ei ole miten neuvottelut menneet. Tosiaan aika laajasti oli Tappara liikkunut huhuissa Göteborgissa, että se viittaisi kyllä johonkin yhteyteen. En kyllä itse oikein usko, että Krönborg olisi viikolla tavannut Klingbergia.

Toutain

Luottopelaaja
Pointtini oli että mitään tietoa ei ole miten neuvottelut menneet. Tosiaan aika laajasti oli Tappara liikkunut huhuissa Göteborgissa, että se viittaisi kyllä johonkin yhteyteen. En kyllä itse oikein usko, että Krönborg olisi viikolla tavannut Klingbergia.

Uskokoon kukin mitä haluaa uskoa. Minä uskon kaikessa yksinkertaisuudessaan sen, johon myös luotettavat ruotsalaismedian tiedot viittaavat: mm. Ilves ja Tappara olivat molemmat Klingbergin perässä ja pelaaja valitsi Ilveksen. Siinä se. Mikään muu spekulointi mua ei tässä tapauksessa kiinnosta.

Asylum

Luottopelaaja
IMG_5375.jpeg

Turhaa pohdintaa täällä, ei ollut edes perässä. Kyllä Pete tietää!

:D

Teme-74

Luottopelaaja
Tämän arvan olisi syytä olla voittava, niin huonosti Ilveksen hyökkääjä hankinnat on tulevalle onnistunut. Kovissa sarjoissa pisteitä tullu kuitenki jonkinverran, ja niitä saa tulla Ilveksessäkin.
Tervetuloa Kaarlo!

Toutain

Luottopelaaja
katso liitettä 11218
Turhaa pohdintaa täällä, ei ollut edes perässä. Kyllä Pete tietää!

:D

Kas kun tämä huhumestari ei kysellyt koppikäytävältä mitään vielä siinä vaiheessa, kun tämä tosi mielenkiintoinen huhu oli kesken.

1732478379511.png

Tulihan sieltä Tapparan "tietäjiltäkin" jo viestejä, joissa kerrottiin Tapparan olevan/olleen perässä.

Vahva

Vakiokokoonpanossa
Mielenkiintoista tässä siirrossa on kuinka kallis Carl on Ipalle... Lueskelin heidän Instasta, että monet pitivät Callea kalliina heille...

Maksaako siis Frölunda osan Callen palkasta? Tuskin ainakaan Ilves maksanut Frölundalle mitään siirrosta. Ja paljonkohan Calle mahdollisesti itse on ollut tulemaan vastaan, että pääsee parempaan rooliin uudessa ympäristössä.

Joukkueen optio ensi kaudesta viittaisi kyllä siihen, että aika monta seteliä on pinossa vähintään ensi kauden palkassa.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Pitihän se arvata että tämä "ei me nyt oikeasti sitä haluttu" alkaa heti kun Ilves-sopimus tuli julki.
Joo, toki tämä olisi varmaan täälläkin käynyt :D

Mutta turha tässä vielä on kamalasti hehkuttaa pari viikkoa kaljaliigaa niin nähdään mikä on miehen nykyvire.

Maksaako siis Frölunda osan Callen palkasta? Tuskin ainakaan Ilves maksanut Frölundalle mitään siirrosta. Ja paljonkohan Calle mahdollisesti itse on ollut tulemaan vastaan, että pääsee parempaan rooliin uudessa ympäristössä.
Veikkaan että jotain tuonkaltaista sekoitusta eri suhteilla. Kaikkien etu että mies pääsee pelaamaan.

Toutain

Luottopelaaja
Joo, toki tämä olisi varmaan täälläkin käynyt :D
Mä taas veikkaan, että täällä olisi pääosin ulvottu, kuinka hävittiin tämäkin Tapparalle ja kuinka Tillu ei sitä ja kuinka Ilves menettää nämä pelaajat, koska täällä ei olla valmiita satsaamaan jne. Ja sitten vielä vinguttu, kuinka Tappara alkaa viimeistään tämän myötä näyttämään siltä, ettei sille mahda keväällä mitään.

Haikuri2

Rivipelaaja
Uskokoon kukin mitä haluaa uskoa. Minä uskon kaikessa yksinkertaisuudessaan sen, johon myös luotettavat ruotsalaismedian tiedot viittaavat: mm. Ilves ja Tappara olivat molemmat Klingbergin perässä ja pelaaja valitsi Ilveksen. Siinä se. Mikään muu spekulointi mua ei tässä tapauksessa kiinnosta.
Ja rahalla ei olis ollut mitään merkitystä