Masse Majava
Vakiokokoonpanossa
Tai on, mutta kärkiketjuihin ei viitsi hyvällä huumorillakaan heittää Bjökeä tai Köntsää. Tänään Hölö kokeili Kosia Männyn ketjussa.Vaan kun ei ole miehiä vasemmalle, varsinkin nyt kun Supi tippui :/
Tai on, mutta kärkiketjuihin ei viitsi hyvällä huumorillakaan heittää Bjökeä tai Köntsää. Tänään Hölö kokeili Kosia Männyn ketjussa.Vaan kun ei ole miehiä vasemmalle, varsinkin nyt kun Supi tippui :/
Joo, en ees miettinyt näitä. Kosia sinne ykköseen vois kokeilla.Tai on, mutta kärkiketjuihin ei viitsi hyvällä huumorillakaan heittää Bjökeä tai Köntsää. Tänään Hölö kokeili Kosia Männyn ketjussa.
Könönenhän on parantanut kuin sika juoksuaan, tänäänkin mainio peli vaikkei tulosta tullutkaan. Vähissä on kortit ilman Eemeliä, mutta en minä Könöstä kokeilematta jättäisi, kun huomioidaan miten paljon Ratinen on saanut siimaa.Tai on, mutta kärkiketjuihin ei viitsi hyvällä huumorillakaan heittää Bjökeä tai Köntsää. Tänään Hölö kokeili Kosia Männyn ketjussa.
Hyi vittu mitä tekoälypaskaa. Älkää laittako tälläistä.Callesta tehty huikee biisi!
katso liitettä 12987
Joo aivan järkyttävää kuraaHyi vittu mitä tekoälypaskaa. Älkää laittako tälläistä.![]()
Suora kopio ruotsinkielisestä kappaleesta.Callesta tehty huikee biisi!
katso liitettä 12987
Suora kopio ruotsinkielisestä kappaleesta.
En tiedä sen enempää mut kun spotifyta vaan selasin niin sieltä tuli sama biisi ruotsinkielisenä vain. Jotenkin oletan kun toi suomenkielen aksentti oli vähän ruottiin päin kallellaan omasta mielestä, jotenkin kauheen tönkkö niin oletan sen olevan kopio siittä ruotsinkielisestä kappaleesta sama tekijä...Tarkoittaa mitä? Eikö tämä nyt ole ihan vain jotain tekoälypaskaa? Vai onko taustalla joku oikea ruotsalainen biisi, johon on sitten tehty tekoälyllä suomenkielistä paskaa päälle?
En tiedä sen enempää mut kun spotifyta vaan selasin niin sieltä tuli sama biisi ruotsinkielisenä vain. Jotenkin oletan kun toi suomenkielen aksentti oli vähän ruottiin päin kallellaan omasta mielestä, jotenkin kauheen tönkkö niin oletan sen olevan kopio siittä ruotsinkielisestä kappaleesta sama tekijä...
Kyllä. Harmittaa, kun samankaltaiset biisit olisi oikeasti hyviä (oletan ainakin, että itse sanoitettu) mutta tekoäly pilaa kaiken.Hyi vittu mitä tekoälypaskaa. Älkää laittako tälläistä.![]()
Kyllä. Harmittaa, kun nää biisit olisi oikeasti hyviä (oletan ainakin, että itse sanoitettu) mutta tekoäly pilaa kaiken.
Ennemmin viittasin "Erottin 40 vuotta sitten"No tässä nyt oli ainakin hilpeän hirvittävät sanat sen mitä kuuntelinJoku ruotsalainen tekoälybiisejä väkertelevä heppu, joka varmaan kääntäjällä tehnyt suomenkieliset sanat tähän Calle-biisinsä suomiversioon.
No ei tää tekele kyllä sanojenkaan puolesta mikään hyvä ole.Kyllä. Harmittaa, kun nää biisit olisi oikeasti hyviä (oletan ainakin, että itse sanoitettu) mutta tekoäly pilaa kaiken.
No sitten se on muutenkin niin huono oon erottamaan ääniä toisistaan..Siis tuossa suomenkielisessä biisissä "laulaja" "aksentteineen" on tekoäly.
Toki oli vaan repostaus jonkun kannattajan julkaisemasta tarinasta eikä niinkään itse valinnut tuota biisiä soittaa.Klingberg käytti tätä musana sen uusimmassa IG storyssä![]()
Ja parilla heistä oli asianmukaisesti keltavihreää pelissä päällä.Callella pari kaveria Tampereella![]()