• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Carl Klingberg

Luikaus

Luottopelaaja

Ozku

Vakiokokoonpanossa
Koska tulee myyntiin Calle vartalotyynyt? Saataisiin maksettua jopa Nättisen palkka tuotoilla.
Kiitos sinulle, joka loit tämän taideteoksen Callesta esiliinassa ja speedoissa, se on paras kuva minkä olen ikinä nähnyt ja sitähän voisi käyttää vaikkapa tässä vartalotyynyssä ja voisin vaikka ostaa tämän jos tulee myyntiin:)

Liitteet

• Screenshot_2025-03-24-19-35-21-10_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
    Screenshot_2025-03-24-19-35-21-10_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
    326 KB · kertaa luettu: 328

Wally

Vakiokokoonpanossa
Kiitos sinulle, joka loit tämän taideteoksen Callesta esiliinassa ja speedoissa, se on paras kuva minkä olen ikinä nähnyt ja sitähän voisi käyttää vaikkapa tässä vartalotyynyssä ja voisin vaikka ostaa tämän jos tulee myyntiin:)
Kymmenen näitä mun sänkyyn. Mies voi nukkua sohvalla.

Toutain

Luottopelaaja
Yhtykäämme rukoukseen:

Calle vår som är i himmelen.
Helgat varde ditt namn.
Tillkomme ditt rike.
Ske din vilja, såsom i himmelen så ock på jorden.
Vårt dagliga bröd giv oss i dag.
Och förlåt oss våra skulder,
såsom ock vi förlåta dem oss skyldiga äro.
Och inled oss icke i frestelse,
utan fräls oss ifrån ondo.
Ty riket är ditt och makten och härligheten i evighet.

Kling-Klong.

Toutain

Luottopelaaja
katso liitettä 13327

PIAN PÄÄSEE CALLE IRTI

Uskokaa pois: Calle katseli tänään pelit ja toivoi tätä sarjaa. Tapparan ratkaisumaalin jälkeen nyökkäsi hyväksyvästi, kulautti täysmaitonsa huikalla naamariin ja kävi postaamassa someen. Nyt on jo asetellut tyynynsä hyvin, laskee oransseja lampaita, nukkuu sitten pitkään ja makeasti. Ylihuomenna on työpäivä.