• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Carl Klingberg

Eihän nyt tuosta mitään salomoneja kuulu antaa. Kiva jäädä pötkötteleen sinne paitsioon. Mikä siinä ees oli ideana? Vastustajan kultakypärä boksiin?

Oli kyllä yksipuolisin paini mitä olen hetkeen nähnyt. Jopa Ilveslasein Salomonit olis ollut melkonen ryöstö. Tuskin Currylle voi viheltää, kun ensin retuuteen ja sitten pidetään vapaaottelumaisessa ”guardissa” jään pinnassa.
Näistä yksipuolisista mähinöistä on vihelletty tässäkin sarjassa aina salomonit, nyt ei. Aika montaa ylivoimaa jäänyt saamatta ko.syystä.

Niin, ja sai vielä ton jäleen peliaikaa. Itse olisin laittanut välittömästi villaan.
Hohhoijaa. Jos käytössä olisi 13 hyökkääjää, niin viltitys olisi helpompaa, mutta ihanko oikeasti rikkoisit ehjät hyökkäysvitjat noin vaan? Samalla myös riski väärään vaihtoon kasvaisi. Virhe tehty ja seuraus ei tähän astisen linjan mukainen ja nyt siitä kärsittiin. Kokenut pelaaja varmasti tietää mokanneensa. Eteenpäin.

Joopa joo. Olisi vaan nostanut käden virheen merkiksi, eikä selittelisi. No, nyt sitten parempi tehdä tulosta taas Kuopiossa, kun jäi jengille velkaa.

”Kuusi minuuttia kellossa ja päivän kapteeni ottaa jäähyn, jonka aikana vastustaja tekee. Kyllähän se näyttää aika pahalta paperilla”, Joonas Nättisen poissaolon takia C-kirjainta kantanut Klingberg sanoi ottelun jälkeen.

”Halusin viedä taklaukseni loppuun. Teinkin sen ja sitten ikään kuin kaaduin hänen päälleen. Sitten se meni painiotteluksi. Halusin päästä pois siitä, sillä tiesin, ettei tämä johda mihinkään."

”Halusin päästä pois, mutta tuomari ajatteli, etten halunnut. Siinä olen eri mieltä tuomiosta.”

Joopa joo. Olisi vaan nostanut käden virheen merkiksi, eikä selittelisi. No, nyt sitten parempi tehdä tulosta taas Kuopiossa, kun jäi jengille velkaa.

”Kuusi minuuttia kellossa ja päivän kapteeni ottaa jäähyn, jonka aikana vastustaja tekee. Kyllähän se näyttää aika pahalta paperilla”, Joonas Nättisen poissaolon takia C-kirjainta kantanut Klingberg sanoi ottelun jälkeen.

”Halusin viedä taklaukseni loppuun. Teinkin sen ja sitten ikään kuin kaaduin hänen päälleen. Sitten se meni painiotteluksi. Halusin päästä pois siitä, sillä tiesin, ettei tämä johda mihinkään."

”Halusin päästä pois, mutta tuomari ajatteli, etten halunnut. Siinä olen eri mieltä tuomiosta.”

Ei Calle tainnu huomata miten itse jäi sinne vääntämään vaikka taklaus oli jo tehty

• Tykkää
Reactions: GNR
Noniin kaikkien iloksi Calle varmisti foorumin kurat. Ei siinä ei mitään puolustuksen sanaa tuosta painista itsellenikään.

Näistä hyvistä jäähyistä voi poffeissa muistella Tikan naaman hierontaa, kun ei edes ollut peli käynnissä ja toista foorumin sankaria ja myöhemmin antisankaria Clendeningin? mailan varastamista vastustajalta. Eipä nuo kumpikaan sarja noihin jäähyihin kaatunut.

Noniin kaikkien iloksi Calle varmisti foorumin kurat. Ei siinä ei mitään puolustuksen sanaa tuosta painista itsellenikään.

Näistä hyvistä jäähyistä voi poffeissa muistella Tikan naaman hierontaa, kun ei edes ollut peli käynnissä ja toista foorumin sankaria ja myöhemmin antisankaria Clendeningin? mailan varastamista vastustajalta. Eipä nuo kumpikaan sarja noihin jäähyihin kaatunut.
Ei kaatunut juu. Ja totta kai tässä paljon vaikuttaa tuo ajankohta. Peli on valumassa kohti jatkoaikaa, Ilves ollut parempi. Sitten tuo jäähy, siitä kiekko maaliin ja häviö pelistä. Hyvin katkeraa kalkkia.

Katsoin vain kerran uusinnan, mutta kyllä se vahvasti näytti, että se meni. Ensin taklaus, sitten alasvienti, sitten jäi päälle painiotteeseen. Ei kyllä oikein mitenkään nää Curryn tekevän mitään. Ihan sellainen vaikutelma tulee, että Kling halusi vain itse kurmuuttaa.

Kova kolmikko siinä, kaikki korostuneen kovia joukkuepelaajia (tai sitten ei sinnepäinkään). Carl onneksi ainoa jolla näistä ollut kapteeninmerkki rinnassa.

Hienoa esimerkkiä antanut kauden tämän joukkueen kapteenisto, aikalailla vihkoon mennyt sillä osastolla. Tosin niinhän se kyykkäsi viime kaudenkin kapteeni tärkeimmillä hetkillä, muuten vetäen elämänsä kauden monella mittarilla.

Noista mihin sarjat kulloinkin kaatuu voi olla montaa mieltä, ei kai siellä koskaan ole yhtä tilannetta osoittaa.

Hienosti Calle hoidettu. Vielä nolommaksi muuttuu nämä esitykset selittelyillä. Tänään ei "kapteeni" pysynyt tasakentällisin muutenkaan pelissä mukana, mutta että piti tuollainen jäähykin sitten ottaa ratkaisuhetkillä. Missä oli haastot 1 va 1, missä oli ylivoimalla maailmanluokan maskipelaaminen, missä oli maalin eteen punnerrukset.

Ohi-peli juuri silloin kun kirjain rinnassa velvoitti. Calle, helvete nu.

Ei jumalauta, näytti kyllä kaikelta muulta kuin siltä, että halusi päästä pois.

Älä tee Calle itsestäsi pelleä yhtään enempää. Olisit sanonut, että hermo meni currytahnaan ja ylilyönti tapahtui.

Mutta ei, selitellään ja selitellään. Onneksi Ässät maksaa ensi kauden liksan, niin voi huoletta kiskoa märkää koko kesän pitkin maailmaa.

Takaisin