Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näistä yksipuolisista mähinöistä on vihelletty tässäkin sarjassa aina salomonit, nyt ei. Aika montaa ylivoimaa jäänyt saamatta ko.syystä.Oli kyllä yksipuolisin paini mitä olen hetkeen nähnyt. Jopa Ilveslasein Salomonit olis ollut melkonen ryöstö. Tuskin Currylle voi viheltää, kun ensin retuuteen ja sitten pidetään vapaaottelumaisessa ”guardissa” jään pinnassa.
Hohhoijaa. Jos käytössä olisi 13 hyökkääjää, niin viltitys olisi helpompaa, mutta ihanko oikeasti rikkoisit ehjät hyökkäysvitjat noin vaan? Samalla myös riski väärään vaihtoon kasvaisi. Virhe tehty ja seuraus ei tähän astisen linjan mukainen ja nyt siitä kärsittiin. Kokenut pelaaja varmasti tietää mokanneensa. Eteenpäin.Niin, ja sai vielä ton jäleen peliaikaa. Itse olisin laittanut välittömästi villaan.
Ei Calle tainnu huomata miten itse jäi sinne vääntämään vaikka taklaus oli jo tehtyJoopa joo. Olisi vaan nostanut käden virheen merkiksi, eikä selittelisi. No, nyt sitten parempi tehdä tulosta taas Kuopiossa, kun jäi jengille velkaa.
”Kuusi minuuttia kellossa ja päivän kapteeni ottaa jäähyn, jonka aikana vastustaja tekee. Kyllähän se näyttää aika pahalta paperilla”, Joonas Nättisen poissaolon takia C-kirjainta kantanut Klingberg sanoi ottelun jälkeen.
”Halusin viedä taklaukseni loppuun. Teinkin sen ja sitten ikään kuin kaaduin hänen päälleen. Sitten se meni painiotteluksi. Halusin päästä pois siitä, sillä tiesin, ettei tämä johda mihinkään."
”Halusin päästä pois, mutta tuomari ajatteli, etten halunnut. Siinä olen eri mieltä tuomiosta.”
![]()
Jääkiekko | Ilveksen kapteenin jäähy kostautui: ”Näyttää aika pahalta”
Carl Klingbergin rangaistus nousi ratkaisevaan rooliin kolmannessa puolivälierässä, jonka KalPa lopulta voitti.www.hs.fi
Ei kaatunut juu. Ja totta kai tässä paljon vaikuttaa tuo ajankohta. Peli on valumassa kohti jatkoaikaa, Ilves ollut parempi. Sitten tuo jäähy, siitä kiekko maaliin ja häviö pelistä. Hyvin katkeraa kalkkia.Noniin kaikkien iloksi Calle varmisti foorumin kurat. Ei siinä ei mitään puolustuksen sanaa tuosta painista itsellenikään.
Näistä hyvistä jäähyistä voi poffeissa muistella Tikan naaman hierontaa, kun ei edes ollut peli käynnissä ja toista foorumin sankaria ja myöhemmin antisankaria Clendeningin? mailan varastamista vastustajalta. Eipä nuo kumpikaan sarja noihin jäähyihin kaatunut.
Katsoin vain kerran uusinnan, mutta kyllä se vahvasti näytti, että se meni. Ensin taklaus, sitten alasvienti, sitten jäi päälle painiotteeseen. Ei kyllä oikein mitenkään nää Curryn tekevän mitään. Ihan sellainen vaikutelma tulee, että Kling halusi vain itse kurmuuttaa.”Halusin viedä taklaukseni loppuun. Teinkin sen ja sitten ikään kuin kaaduin hänen päälleen. Sitten se meni painiotteluksi. Halusin päästä pois siitä, sillä tiesin, ettei tämä johda mihinkään."
”Halusin päästä pois, mutta tuomari ajatteli, etten halunnut. Siinä olen eri mieltä tuomiosta.”
Kova kolmikko siinä, kaikki korostuneen kovia joukkuepelaajia (tai sitten ei sinnepäinkään). Carl onneksi ainoa jolla näistä ollut kapteeninmerkki rinnassa.Näistä hyvistä jäähyistä voi poffeissa muistella Tikan naaman hierontaa, kun ei edes ollut peli käynnissä ja toista foorumin sankaria ja myöhemmin antisankaria Clendeningin? mailan varastamista vastustajalta. Eipä nuo kumpikaan sarja noihin jäähyihin kaatunut.
Joopa joo. Olisi vaan nostanut käden virheen merkiksi, eikä selittelisi. No, nyt sitten parempi tehdä tulosta taas Kuopiossa, kun jäi jengille velkaa.
”Kuusi minuuttia kellossa ja päivän kapteeni ottaa jäähyn, jonka aikana vastustaja tekee. Kyllähän se näyttää aika pahalta paperilla”, Joonas Nättisen poissaolon takia C-kirjainta kantanut Klingberg sanoi ottelun jälkeen.
”Halusin viedä taklaukseni loppuun. Teinkin sen ja sitten ikään kuin kaaduin hänen päälleen. Sitten se meni painiotteluksi. Halusin päästä pois siitä, sillä tiesin, ettei tämä johda mihinkään."
![]()
Jääkiekko | Ilveksen kapteenin jäähy kostautui: ”Näyttää aika pahalta”
Carl Klingbergin rangaistus nousi ratkaisevaan rooliin kolmannessa puolivälierässä, jonka KalPa lopulta voitti.www.hs.fi